Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 ( .NET CLR 3.5.30729)
Pojawia się taki komunikat: "Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP". Mogę wysyłać, wszystko ok, nie pojawiają się żadne błędy. Problem jest w tym, że nie mogę odszyfrować maili, tych które wysłałem. Utworzyłem nawet nową parę kluczy i nic. Problem pojawił się po aktualizacji do TB 3.1. Co zrobić?
- Gość
Odp: Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 ( .NET CLR 3.5.30729)
dodam, że stare maile, które są zaszyfrowane, podpisane, działają prawidłowo. Problem jest z nowymi, które teraz tworzę.
- Gość
Odp: Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.4) Gecko/20100611 Firefox/3.6.4 ( .NET CLR 3.5.30729)
zainstalowałem oba dodatki ponownie i teraz działa. Problem rozwiązany. Chyba się pospieszyłem z szukaniem pomocy tutaj, więc można usunąć cały wątek, sorry
- Gość
Odp: Błąd-nie znaleziono prawidłowego bloku danych OpenPGP
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504 Firefox/3.5.10
Może w Ustawieniach OpenPGP się odznaczyło: Wysyłanie -> Dodaj własny klucz do listy odbiorców.
- Mirek
- Moderator
- Posty: 2156
- Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Rozszerzenia dla Thunderbirda
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]