MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

słownik

Dodatki rozszerzające funkcjonalność i schematy wyglądu Mozilli Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

słownik

Postautor: franekdolas » 24 stycznia 2014, 12:54

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; Edition Campaign 21) Presto/2.12.388 Version/12.16

Na wstępie powiem, że moja "komputerowa" wiedza jest mizerna i dlatego proszę o wyrozumiałość. Zaznaczam także z góry iż zadaję tu pytanie bowiem mimo poszukiwań nie potrafię znaleźć rozwiązania.
Problem : nachalnie nagabywany przez program w końcu uległem i zezwoliłem na instalację najnowszej wersji i...jak często w takich razach bywa natychmiast przyszło mi tego żałować bowiem program zmienił wersję słownika na anglojęzyczną i nie byłoby może z tym wielkiego problemu gdyby nie fakt, że teraz cały wpisywany tekst jest irytująco podkreślany na czerwono, o wychwytywaniu ewentualnych błędów w polskiej treści korespondencji nie wspominając. Przeszukałem menu i próbowałem zainstalować polski słownik, ale pojawił się komunikat, że z tą wersją słownik nie działa ( !!! ) Pytanie po co nachalnie proponować polskiemu użytkownikowi nwą wersję programu skoro nie jest kompatybilna z dostępnym słownikiem w tym języku pozostawię bez komentarza ( nie po raz pierwszy w moim odczuciu "komputerowa' logika potrafi zaskoczyć...) Ponieważ system dopuszczał (mimo sugerowanej niekompatybilności dodatku w postaci słownika) próbę zainstalowania dokonałem jej. W efekcie w menu obok angielskiego pojawił się możliwy wybór polskiego słownika - cóż kiedy mimo jego wyboru nadal działa jedynie słowik angielski. Jeśli istnieje rozwiązanie przywracające możliwość korzystania z polskiego słownika będę wdzięczny za wskazanie sposobu doprowadzenia do jego uruchomienia.
Pozdrawiam,
franekdolas
 

Odp: słownik

Postautor: dexter » 24 stycznia 2014, 13:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0

Czy aby na pewno zainstalowałeś polską wersję ze strony http://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/all.html ?
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: słownik

Postautor: Gość » 24 stycznia 2014, 14:22

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; Edition Campaign 21) Presto/2.12.388 Version/12.16

Takiej pewności nie mam... wykonałem kilka uaktualnień sugerowanych przez avast, wśród nich thunderbirda...pytanie o sposób zastosowania polskiego słownika pozostaje aktualne.
Gość
 

Odp: słownik

Postautor: dexter » 24 stycznia 2014, 14:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0

Wydaje mi się, że w polskiej wersji jest domyślnie tylko polski słownik, bez potrzeby dodatków.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: słownik

Postautor: Gość » 24 stycznia 2014, 15:19

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; Edition Campaign 21) Presto/2.12.388 Version/12.16

Skorzystałem z podanego przez Ciebie linka - działa jak chciałem. Dzięki za pomoc.
Gość
 


Wróć do Rozszerzenia dla Thunderbirda

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: