MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

ThunderNote - brak możliwości odczytu notatek

Dodatki rozszerzające funkcjonalność i schematy wyglądu Mozilli Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

ThunderNote - brak możliwości odczytu notatek

Postautor: adamos77 » 09 kwietnia 2014, 10:40

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0

Witam.
Korzystam z TB Portable na platwormę AppsPortable.com w wersji 24.4 na systemie WinXP SP3. Korzystałem też dodatku - notatnika ThunderNote w TB. Mam w nim zapisanych wiele ważnych informacji. Ostatnio to rozszerzenie zniknęło z bazy rozszerzeń, a wersja którą mam ze względu na brak dostosowania do nowych wersji TB nie umożliwiała zapisywania i odczytywania notatek. Czekałem na aktualizację, a tu taki syf. Po aktualizacji do najnowszej wersji TB rozszerzenie ThunderNote uruchamiało się jeszcze w TB (bez możliwości zapisu i odczytu notatek), ale po kilku dniach przestało (zostało wyłączone) i teraz jest widoczne na karcie dodatków jako: Dodatek ThunderNote 4.2 jest niezgodny z programem TB 24.4 Zniknął też z bazy na stronie https://addons.mozilla.org/pl/thunderbird/ istnieje jeszcze strona domowa dodatku http://code.google.com/p/tbird-thundernote/ ; autorem dodatku jest Michael Chiviendacz.

Bardzo proszę społeczność o:
1. zaktualizowanie rozszerzenia i przywrócenia na stronę dodatków lub
2. pomoc w odzyskaniu zapisanych w rozszerzeniu notatek.

Chciałbym aby TB spełniał funkcję dobrego PIM porównywalnego do MS Outlook z notatkami włącznie

Dzięki za pomoc
adamos77
 
Posty: 8
Z nami od: 09 kwietnia 2014, 10:02

Odp: ThunderNote - brak możliwości odczytu notatek

Postautor: Mirek » 10 kwietnia 2014, 20:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0

Jeśli chodzi o odzyskanie, to zajrzałbym do katalogu z profilem (.\Data\profile\) i tam poszukał jakiegoś katalogu lub pliku/plików (w szczególności .xml, .csv, .sqlite), których nazwa sugeruje, że tam mogą być poszukiwane notatki.
A jak nie, to pobierz starszą wersję TB portable, po rozpakowaniu usuń (a bezpieczniej zmień nazwę, gdybyś miał usunąć nie z tego TB Portable) katalog Data i skopiuj w jego miejsce ten z TB, z którego korzystasz na co dzień (czyli w którym są pobrane i wysłane maile, notatki itd). Nie aktualizuj tego TB, tylko uruchom dodatek i powinieneś mieć dostęp - tak żeby wyeksportować swoje notatki.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2099
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: ThunderNote - brak możliwości odczytu notatek

Postautor: adamos77 » 11 kwietnia 2014, 21:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0

Dzięki, cofnąłem się do starszej wersji, duuuuużo starszej, bo dopiero TB Portable 3.1.7 udało się uruchomić ThunderNote i skopiować zapisane notatki.
Jeszcze raz dziękuję bardzo.
adamos77
 
Posty: 8
Z nami od: 09 kwietnia 2014, 10:02


Wróć do Rozszerzenia dla Thunderbirda

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: