Cześć.
W związku z tym, że klient poczty to program, który w ciągu dnia pracy jest najdłużej otwarty, ciągle mamy z nim kontakt, obsługuje logowania, w dodatku łączy pocztę z kalendarzami, zadaniami, czatem itp. to aż się prosi żeby niemal cały CRM z niego zrobić. Moim zdaniem byłby najbardziej poręczny. Już sam fakt braku konieczności logowania w kilku miejscach, konieczności dostosowywania się do obsługi innej poczty niż wygodna TB i zintegrowanie narzędzi (z maila robisz wydarzenie, które widzisz w telefonie z Androidem i w dodatku jeśli zapiszesz adres wydarzenia to automatycznie uruchomisz navi).
Ad rem.
Obok czatu przydałoby się na razie narzędzie do obsługi plików.
Używam TB z kolegą współpracownikiem. Wspólne konto IMAP w połączeniu z kalendarzem Googla pozwala zarządzać obsługą klienta. Chcielibyśmy mieć analogicznie wspólny dostęp do plików, np. na dysku Googla, Dropboxie dysku M$ lub innym.
Taki manager plików - pozwala uploadować metodą drag&drop, fajnie gdyby zarządzał udostępnianiem (można by od razu w mailu zawierać link do świeżo udostępnionego zasobu). Najważniejsze - mógłby pilnować wersjonowania. Jeśli ja coś zmieniam w danym pliku to inni dostający się do niego otrzymują komunikat że jest w trakcie edycji. Najlepiej, gdyby plik otwierał się w trybie do odczytu. Z kolei po dokonaniu zmian na liście plików u innych użytkowników pojawia się przy pliku ikona mówiąca, że dokonano zmian.
Co o tym myślicie? Może ktoś podchwyci temat?
A w przyszłości można rozbudowywać do coraz bardziej funkcjonalnego CRMa.
File manager_TB jako CRM
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
File manager_TB jako CRM
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Firefox/45.0
- hubapiet
- Posty: 3
- Z nami od: 26 kwietnia 2016, 21:19
Odp: File manager_TB jako CRM
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0
Przesyłanie załączników chmurą już jest.
Szersze zmiany, jakie Pan zaproponował, są raczej niemożliwe do realizacji w mozilli. Ale niedługo Thunderbirda przejmie inny producent softu, może oni będą mieli fantazję, by taki pomysł zrealizować.
Szersze zmiany, jakie Pan zaproponował, są raczej niemożliwe do realizacji w mozilli. Ale niedługo Thunderbirda przejmie inny producent softu, może oni będą mieli fantazję, by taki pomysł zrealizować.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8319
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: File manager_TB jako CRM
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0
Dziękuję za odpowiedź.
Miałem na myśli dodatek obsługujący np. dysk Googla, Dropbox i podobne.
Wyobrażam to sobie jako przycisk zlokalizowany np. obok przycisku "Czat". Jego kliknięcie powodowałoby (podobnie jak w przypadku czatu) otwarcie nowej zakładki z widokiem własnego układu folderów na Dropboxie. Nawet w postaci podwójnego okna a'la Total Commander.
Istnieje dodatek do Firefoxa (Fire Commander), który coś takiego robi, włącznie z obsługą archiwów, tylko że w ramach dysków lokalnych.
Czy to nie jest możliwe do implementacji w formie dodatku do TB?
Chodzi głównie o wspólne zarządzanie plikami i rzecz w tym, by taką funkcjonalność mieć w ramach jednego programu, konkretnie pocztowego, który z natury rzeczy jest najwierniejszym towarzyszem dnia pracy. Zamiast otwierać 5 programów, logować 5 razy, uczyć się 5 interfejsów wszystko mamy w jednym zestandaryzowanym narzędziu.
Przy okazji byłaby to duża przewaga TB w stosunku do innych klientów pocztowych z punktu widzenia firm.
Miałem na myśli dodatek obsługujący np. dysk Googla, Dropbox i podobne.
Wyobrażam to sobie jako przycisk zlokalizowany np. obok przycisku "Czat". Jego kliknięcie powodowałoby (podobnie jak w przypadku czatu) otwarcie nowej zakładki z widokiem własnego układu folderów na Dropboxie. Nawet w postaci podwójnego okna a'la Total Commander.
Istnieje dodatek do Firefoxa (Fire Commander), który coś takiego robi, włącznie z obsługą archiwów, tylko że w ramach dysków lokalnych.
Czy to nie jest możliwe do implementacji w formie dodatku do TB?
Chodzi głównie o wspólne zarządzanie plikami i rzecz w tym, by taką funkcjonalność mieć w ramach jednego programu, konkretnie pocztowego, który z natury rzeczy jest najwierniejszym towarzyszem dnia pracy. Zamiast otwierać 5 programów, logować 5 razy, uczyć się 5 interfejsów wszystko mamy w jednym zestandaryzowanym narzędziu.
Przy okazji byłaby to duża przewaga TB w stosunku do innych klientów pocztowych z punktu widzenia firm.
- hubapiet
- Posty: 3
- Z nami od: 26 kwietnia 2016, 21:19
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Rozszerzenia dla Thunderbirda
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]