MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Problem ze ściągniętym szablonem stronki www

Jak tworzyć strony WWW zgodnie ze standardami

Moderator: Pomocy?!

Problem ze ściągniętym szablonem stronki www

Postautor: marcelo23 » 13 listopada 2009, 00:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.15) Gecko/2009101601 Firefox/3.0.15

Witam

Jestem na forum nowy i zielony jeżeli chodzi o strony internetowe. Chce założyc własną stronę internetową i przyznam się, że jeżeli chodzi o HTML PHP itd to znam tylko podstawy tego pierwszego. W tym celu ściągnąłem sobie szablon stronki z internetu.

Wszystko fajnie świetnie tylko chciałem tą stronkę dostosowac do swoich potrzeb. Zwłaszcza zmiana tekstów na stronie itd. Jednka nie moge jej otworzyc. Plik rozpakowałem bo był zapakowany do nowego folderu i potem chciałem otworzyc theme (czyli tą stronę główną) w przeglądarce firefox albo IE i nie da się. Ikonka zamiast byc ikonką internetową jest taka jak wyświetla się kiedy nie ma na kompie odpowiedniego do otwarcia danego pliku programu. Jedynie co mi się wyświetla to kod html w programiku AgerWebEdytor, który mam na komputerze. A no i w tym programie też nie mogę zobaczyc podglądu tej stronki.

A i dodam, że jak w menu klikam na otwórz za pomocą firefox to się otwiera ale zamiast stronki widze zapis w html i to jeszcze taki jeakiś dziwny
Co zrobic, żeby móc przeglądac zmiany jakie się wprowadza?

Pozdrawiam
marcelo23
 
Posty: 1
Z nami od: 12 listopada 2009, 18:56

Re: Problem ze ściągniętym szablonem stronki www

Postautor: Tomek » 13 listopada 2009, 07:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2b1) Gecko/20091029 Firefox/3.6b1

Zero szczegółów...
Zero konkretów.
Nie mamy pojęcia co i skąd ściągnąłeś. Nie mamy żadnej pewności czy to nawet jest strona. Nic.
Na wszelki stronach z szablonami są najczęściej instrukcje obsługi "co i jak" i to tam kieruj swoje pytania.