MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

problem z instalacja dodatku

Tematy specyficzne dla kalendarza Sunbird i Lightning

Moderator: Pomocy?!

problem z instalacja dodatku

Postautor: Eathan » 28 sierpnia 2008, 09:42

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.1) Gecko/2008070208 Firefox/3.0.1

Witam,

Mam pewien problem z dodatkiem Lightning. Poniżej skrócony opis:

1. zainstalowałem wersję 0.9 i chciałem synchronizować z Google Calendar za pomocą metod opisanych na tym forum. Niestety dodatek Provider for Google Calendar nie chciał współpracować z wersją 0.9.

2. odinstalowałem wersję 0.9 i zainstalowałem 0.8. Po restarcie TB pojawia się komunikat, że wykryto w profilu nowsze dane kalendarza i dlatego wersje 0.8 zostanie wyłączona. Dalej jest restart i Lightning jest wyłączony.

Kilka razy instalowałem/odinstalowywałem dodatki, kasowałem w profilu katalog z dodatkiem ale nic to nie dało.

W związku z tym pytanie o to w jaki sposób trwale pozbyć się śladu po dodatku Lightning 0.9 i bez problemu zainstalować wersję 0.8. Dodam, że nowy profil odpada bo mam za dużo przenoszenia.
Eathan
 

Postautor: zwierz » 12 września 2008, 07:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.1) Gecko/2008072820 Firefox/3.0.1

Nie jest to to, co dokładnie chciałeś, ale...

ftp://ftp.mozilla.org/pub/calendar/ligh ... ovider.xpi

Stąd możesz pobrać testową wersję Providera dla 0.9.

Jeśli instalowałeś wersję oznaczoną jako "0.6a1", potrzebujesz tego:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/calendar/ligh ... ovider.xpi

Który dokładnie katalog usunąłeś?
Obrazek
zwierz
Moderator
 
Posty: 1913
Z nami od: 31 sierpnia 2003, 10:13
Lokalizacja: Kraków


Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: