MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Lightning 0.9 - błędy

Tematy specyficzne dla kalendarza Sunbird i Lightning

Moderator: Pomocy?!

Lightning 0.9 - błędy

Postautor: wfn » 24 września 2008, 10:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.2) Gecko/2008091620 Firefox/3.0.2

1. Błąd w trakcie aktualizacji uniemożliwiający jej przeprowadzenie.
2. Jak już się zainstaluje to występuje komunikat:

Podczas przygotowywania do wykorzystania kalendarza, umieszczonego pod adresem moz-abmdbdirectory://abook.mab, wystąpił błąd. Kalendarz będzie niedostępny.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
wfn
 
Posty: 19
Z nami od: 25 stycznia 2007, 19:14

Postautor: obthorn » 25 września 2008, 15:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.2) Gecko/2008091620 Firefox/3.0.2

Błąd był po stronie serwerów Mozilli- został już naprawiony.
obthorn
 
Posty: 136
Z nami od: 15 września 2006, 09:32
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: wfn » 26 września 2008, 07:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.2) Gecko/2008091620 Firefox/3.0.2

Aktualizacja TB do wersji 2.0.0.17 nie pomaga, cięgle pojawia się komunikat:

Podczas przygotowywania do wykorzystania kalendarza, umieszczonego pod adresem moz-abmdbdirectory://abook.mab, wystąpił błąd. Kalendarz będzie niedostępny.
wfn
 
Posty: 19
Z nami od: 25 stycznia 2007, 19:14


Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: