MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Tematy specyficzne dla kalendarza Sunbird i Lightning

Moderator: Pomocy?!

Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Postautor: Franz » 16 lutego 2013, 14:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0

Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post na forum.

Mam następujący problem: nie mogę wprowadzać zmian w konfiguracji Lightninga. Okienko z opcjami wgląda tak jak na screenach poniżej.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Próbowałem usuwać Lightninga i instalować od nowa, usuwałem zawartość katalogu w extensions, i też nic. Ma ktoś pomysł, w czym może być problem?
Franz
 
Posty: 3
Z nami od: 16 lutego 2013, 14:46

Odp: Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Postautor: dexter » 16 lutego 2013, 15:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:20.0) Gecko/20130119 Firefox/20.0

Mam to samo od ostatniej aktualizacji. Zmieniłem kanał aktualizacji i teraz rozszerzenie w ogóle nie działa.
dexter
Moderator
 
Posty: 7126
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Postautor: Franz » 16 lutego 2013, 18:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux i686; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0

Tyle czasu kombinowałem, a też to zauważyłem po którejś aktualizacji.
Teraz zainstalowałem betę TB i pasującą do tego wersję Lightninga i działa jak należy, czyli problem musiał być po stronie Mozilli.
Franz
 
Posty: 3
Z nami od: 16 lutego 2013, 14:46

Odp: Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Postautor: SHITILLA » 24 lutego 2013, 10:00

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64) Presto/2.12.388 Version/12.14

z thunderbirdem beta pod win nie dziala lightning - nie ma


koleny raz fundacja mozilla udowodnila ze jest banda dyletantow
przepraszam czy oni zbieraja jakies pieniadzena te swoja fundacje ?

ode mnie zlamanego centa nie dostana

duzo ujadania jak wsciekly ratlerek o wyzszosci open source i szczytnych ideach a jak trzeba cokolwiek zrobic to wypuszczony jest produkt nieprzetestowany

tak wiem pracuja za darmo / pół darmo
ale kogo to obchodzi ? to niech ida garnki zmywac za pieniadze w knajpie a nie udaja ze cokolwiek robia co działa


czysta strata czasu
banda pie***nych neokomunistow nieudacznikow
SHITILLA
 
Posty: 2
Z nami od: 24 lutego 2013, 09:44

Odp: Brak możliwości konfiguracji Lightninga

Postautor: Franz » 24 lutego 2013, 10:10

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

Chyba wynika to z faktu, że musisz też pobrać wersję Lightninga przeznaczoną do tej wersji beta. Możesz ją pobrać z netu, niekoniecznie z Dodatków w programie. I wszystko działa. Jedyny minus to wersja angielska programu. Być może błąd wynika właśnie z tłumaczenia, więc zamiast narzekać, testuj program.
Franz
 
Posty: 3
Z nami od: 16 lutego 2013, 14:46


Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: