Niedawno zacząłem używać Lightninga w połączeniu z Google Calendar, przy pomocy Provider for Google Calendar 1.0.2. Z początku wszystko działa jak trzeba, wydarzenia synchronizują się w obie strony, lecz następnego dnia wszystkie - przeszłe i przyszłe - wydarzenia znikają z Lighteninga! Natomiast - zostają w Google Calendar! Nie ma przy tym znaczenia skąd - z Google czy z Lighteninga zostały wprowadzone. Napisałem "następnego dnia", ale to tylko przybliżenie, nie wiem dokładnie kiedy to się dzieje. Tyle, co zdołałem stwierdzić to, że nie ma to związku z restartem komputera, Thunderbirda, synchronizacją kalendarzy, logowaniem-wylogowywaniem się z Google. Czyli: tworzę jakieś wydarzenie, robię te wszystkie rzeczy - i wydarzenie ciągle jest (i w Lightningu i w Google). Następnego dnia - już go w Lightningu nie ma.
Laptop z Win 7 Home Premium
Thnunderbird 31.2.0
Lightning 3.3.1
Provider for Google Calendar 1.0.2
Wszystko świeżo zaktualizowane itd.
Bardzo proszę o pomoc, od kilku dni się z tym męczę, grzebię w opcjach, szukam w necie - bezskutecznie.
Pomóżcie, proszę jeszcze raz, bardzo tego kalendarza potrzebuję.
Lightning - znikają wydarzenia
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Lightning - znikają wydarzenia
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.111 Safari/537.36
- mitia
- Posty: 2
- Z nami od: 10 listopada 2014, 20:35
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Kalendarz Sunbird i Lightning
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]