MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Program Firefox zostal juz uruchomiony,ale nie odpowiada

Tematy specyficzne dla przeglądarki Mozilla Firefox

Moderator: Pomocy?!

Program Firefox zostal juz uruchomiony,ale nie odpowiada

Postautor: marcin1111 » 27 maja 2008, 19:25

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

prosze o pomoc a mianowicie postawilem winde od nowa i zainstalowalem firefoxa odpalilem go nastepnie zamknolem 2 karty i zresetowalem kompa po odpaleni firefoxa pojawil mi sie komunikat"Program Firefox zostal juz uruchomiony,ale nie odpowiada. Aby otworzyc nowe okno,nalezy najpierw zakonczyc istniejacy procesprogramu Firefoxlub uruchomic ponownie system" jednak nic nie dziala i komunikat sie pojawia ponownie . odinstalowalem go i zaintalowalem ponownie jednak problem zostal . uruchomienie go w trybie awaryjnym tez nie dziala!!! prosze o pomoc z gory dzieki!!!
marcin1111
 

Postautor: TomekNH » 27 maja 2008, 20:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9) Gecko/2008051206 Firefox/3.0

TomekNH
 
Posty: 586
Z nami od: 13 kwietnia 2006, 19:03

Postautor: marcin1111 » 27 maja 2008, 21:12

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

niestety ale niemoge uruchomic tez w trybie awaryjnym pojawia sie ten sam komunikat!!!
marcin1111
 

Postautor: Tens » 27 maja 2008, 22:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14

Jeśli nie możesz wykonać danego punktu przechodzisz do następnego i tak aż do końca lub do momentu ustąpienia problemu.
Pytaj w taki sposób, w jaki oczekujesz odpowiedzi.
Tens
 
Posty: 1886
Z nami od: 28 września 2006, 18:09

Postautor: Gość » 28 maja 2008, 15:06

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

niestety ale wykonalem krok po kroku do konca i problem pozostal!!!!
Gość
 

Postautor: Grzegorz » 28 maja 2008, 18:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9) Gecko/2008051206 Firefox/3.0

Wygląda na dolegliwości z plikiem "parent.lock"...

Standardowa Diagnostyka (utworzenie nowego profilu) powinna wyeliminować problem. Na wypadek, gdybyś coś źle robił w SD poszukaj w katalogu Twojego profilu, a następnie usuń plik "parent.lock".
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7466
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Postautor: marcin1111 » 29 maja 2008, 20:02

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

jestem zielony w te klocki (poszukaj w katalogu Twojego profilu, a następnie usuń plik "parent.lock".) gdzie dokladnie go znalesc co do SD to pierwsze kroki odpadaja bo niemoge wejsc na strone a nowa instalacja firefoxa nie pomaga!!!
marcin1111
 

Postautor: teo » 30 maja 2008, 12:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.15pre) Gecko/20080503 BonEcho/2.0.0.15pre

Spróbuj tak:
W Windows: Kliknij Start, Uruchom... W otwartym w ten sposób oknie wpisz (możesz skopiować to co podaję) firefox.exe -p Otworzy się okno i w nim najpierw usuń istniejący profil razem ze wszystkimi plikami (zostaniesz odpowiednio pokierowany przez zmieniające się okna dialogowe) Następnie utwórz nowy profil i uruchom Firefoksa.
Obrazek
teo
Moderator
 
Posty: 2378
Z nami od: 16 czerwca 2004, 09:15

Postautor: Gość » 09 czerwca 2008, 14:11

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

mam ten sam problem, ten sam komunikat, "Program firefox został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Firefox lub uruchomić ponownie system."
Oczywiście sprawdzałam w diagnostyce - nie da się uruchomić w ogóle firefoxa, restartowałam system, sprawdzałam Menedżer Zadań Win - żadnego procesu od mozilli nie widać, nie wiem gdzie to wyłączyć niby. w końcu odinstalowałam, wywaliłam katalog mozilla, zainstalowałam ze świeżo ściągnętej instalki... i TO SAMO! nawet tryb awaryjny nie działa. wrzuciła "firefox.exe" do "Uruchom". też nic nie startuje.

co teraz?
iexplorer do końca życia systemu, aż zrobie format??
Gość
 

Postautor: Tomek » 09 czerwca 2008, 14:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9) Gecko/2008051206 Firefox/3.0

a plik parent.lock z folderu profilu usuwałaś?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 8925
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52
Lokalizacja: pewna śliczna kotlina

Postautor: Gość » 09 czerwca 2008, 17:32

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

w ścieżce program files/M..F... w ogóle nie mam folderu "profile", natomiast w ścieżce \Documents and Settings\...\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles w ogóle nie ma żadnego pliku :-( . jest pusty. nie wiem czy w jeszcze innej ścieżce go szukać i dlaczego tu nic nie ma... może jakiś antywirus go zeżarł, bo miałam jakieś komunikaty że w tym folderze "profile" coś siedziało... ale to było jeszcze przed reinstalacją mozilli, więc chyba teoretycznie po instalacji powinno się tam pojawić co trzeba????
Gość
 

Postautor: Gość » 09 czerwca 2008, 17:37

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

aha, jest jeszcze jedna ścieżka z mozillą: \Documents and Settings\..\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\1mfbm6qd.default\Cache , ale tutaj też nie ma żadnego pliku parent.lock, w żadnym folderze po kolei.
Gość
 

to taki B-shit

Postautor: pio11 » 30 października 2008, 08:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.17) Gecko/20080829 Firefox/2.0.0.17

ja kiedyś to usunąłem poszperam w systemie (jak znajde odpisze), chodziło o jakiś profil, czy cache
pio11
 

Postautor: Gość » 04 listopada 2008, 14:31

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2)

teo pisze:Spróbuj tak:
W Windows: Kliknij Start, Uruchom... W otwartym w ten sposób oknie wpisz (możesz skopiować to co podaję) firefox.exe -p Otworzy się okno i w nim najpierw usuń istniejący profil razem ze wszystkimi plikami (zostaniesz odpowiednio pokierowany przez zmieniające się okna dialogowe) Następnie utwórz nowy profil i uruchom Firefoksa.


U mnie ta porada zdała egzamin na 6
Gość
 

Postautor: Gość » 28 listopada 2008, 22:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

a u mnie pojawia się ten komunikat przy otwieraniu linków z tlena. Poza tym wszystko działa bez zarzutów. SD nie pomaga, ręczne usunięcie folderu "%userprofile%\Dane aplikacji\mozilla" też nie pomaga. Nie mam ponysłu co jeszcze zrobić.
Gość
 

Postautor: Tens » 28 listopada 2008, 23:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Spróbuj przeinstalować Tlena.
Pytaj w taki sposób, w jaki oczekujesz odpowiedzi.
Tens
 
Posty: 1886
Z nami od: 28 września 2006, 18:09

Postautor: piciu » 30 listopada 2008, 20:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

no właśnie mi też zaczyna się pojawiać ten błąd i to na różnych komputerach w firmie ,różna konfiguracja .
Po nowych aktualizacjach do 3.0.4 .

Wtedy wystarczy kill procesu firefox.exe w menadżerze zadań windows to wtedy wystartuje .Ale jak to za każdym razem tłumaczyć pracownikom ??

Idzie jakoś to rozwiązać ??
piciu
 

Postautor: Tens » 30 listopada 2008, 20:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Brak informacji o wykonanej Standardowej Diagnostyce (link wyżej).
Pytaj w taki sposób, w jaki oczekujesz odpowiedzi.
Tens
 
Posty: 1886
Z nami od: 28 września 2006, 18:09

Postautor: reed73 » 09 grudnia 2008, 21:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

no to ja dodam, ze tego procesu nie mazna ubić. trzeba restartowac system :/
reed73
 

Postautor: gert » 10 grudnia 2008, 00:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Od kilku dni mam problem - firefox wiesza mi się dokumentnie co jakiś czas - nie można ubić procesu, zaś pamięć zajmowana przez ten proces czasami sięga 200MB.

System Vista, po zainstalowaniu nowych aktualizacji Microsoftu. Aktualnie Firefox 3.04.
Próbowałem wyeliminować, zgodnie z zasadami, każdą możliwą przyczynę problemu - i raczej problemu nie robi Firefox - mam image systemu z wersją 3.01 ffoxa i po wrzuceniu całego ustawionego systemu z tym starym ffoxem oraz po zaktualizowaniu o wydane parę dni temu poprawki: windy, zonealarm, avast - i nawet ta wersja 3.01 też zaczęła się wieszać. Nie wiem, który z tych ww. programów daje takie efekty - ale może ktoś się spotkał z podobnym problemem?
Dalej będę grzebał i szukał przyczyn problemu - ale może ktoś ma podobnie i też mu sie ostatnio firefox wiesza?

Kolejne pytanie - jak można WYWALIĆ proces firefox.exe bez wyłączania kompa "na chama"? Bo żaden ze znanych mi sposobów nie działa, a komputer, jak się mu da zwykłe wyłączanie, to nie za bardzo wykazuje ochotę na to. A już mi się znudziło resetowanie ręczne kompa co kilkanaście minut jak siedzę w necie...

Zastanawiam się, czy gdzieś się jakieś pliki nie gryzą po ostatnich aktualizacjach ww. programów...
gert
 

Następna

Wróć do Przeglądarka Firefox

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: