MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Aktualizacja do 3.0.4 - firefox nie działa

Tematy specyficzne dla przeglądarki Mozilla Firefox

Moderator: Pomocy?!

Aktualizacja do 3.0.4 - firefox nie działa

Postautor: areq » 19 listopada 2008, 22:12

Przeglądarka: Opera/9.62 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1

Witam,
zaktualizowałem FF do 3.0.4.teraz FF nie działa. aktualnie z internetu korzystam z opery i IE - działają bez problemu. Podczas instalacji używałem Firewalla Comodo - myślałem że może z nim sie "gryzie" - odinstalowałem ale nawet bez zapory nie działa. o to komunikat jaki sie pojawił

Nie odnaleziono adresu
Firefox nie może odnaleźć serwera pl.start2.mozilla.com
Przeglądarka nie mogła odnaleźć adresu serwera dla podanego adresu.
* Upewnij się, że wprowadzony adres witryny jest poprawny (np. "www.mozilla.org" a nie "ww.mozilla.org")
* Czy domena aby na pewno nadal istnieje? Jej okres rejestracji mógł upłynąć.
* Nie możesz oglądać innych witryn? Sprawdź swoje połączenie z siecią oraz ustawienia serwerów DNS.
* Czy Twój komputer lub sieć jest chroniona przez zaporę sieciową lub serwer proxy? Ich nieprawidłowa konfiguracja może powodować problemy z przeglądaniem witryn internetowych.

uruchomiłem FF w trybie awaryjnym - nic to nie zmieniło.
W konsoli błędów znajduje sie taki komunikat

Błąd: [Exception... "Component returned failure code: 0x80040111 (NS_ERROR_NOT_AVAILABLE) [nsIChannel.contentType]" nsresult: "0x80040111 (NS_ERROR_NOT_AVAILABLE)" location: "JS frame :: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/FeedProcessor.js :: FP_onStartRequest :: line 1440" data: no]
Plik źródłowy: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/FeedProcessor.js
Wiersz: 1440

niestety nie wiem co to może oznaczać
Przy aktualizacji chyba miałem włączonego Thunderbirda.
Lapek firmowy na Viście :(

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45

Re: Aktualizacja do 3.0.4 - firefox nie działa

Postautor: zitto » 19 listopada 2008, 23:31

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Z tego co znalazłem w Google, to jest to jakiś problem z kanałami RSS.
Pojawia się w momencie aktualizowania kanału. Masz jakiś czytnik zainstalowany? Jeśli tak, to zmniejsz częstotliwość sprawdzania kanałów lub znajdź błędny kanał. Jeśli nie, w narzędzia>opcje>aplikacje spróbuj zmienić działanie kanału informacyjnego.
Ktoś także napisał, ze wyłączenie AdBlocka pomogło, więc może - jeśli nic nie zmieni pierwsza porada spróbować go (AdB) reinstalować.
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: areq » 19 listopada 2008, 23:38

Przeglądarka: Opera/9.62 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1

nie nie instalowałem żadnego czytnika.nie korzystam z RSS
.sprobuje odinstalować AdBlocka.
dzięki
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45

Postautor: zitto » 19 listopada 2008, 23:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Wygląda na to, ze to błąd Firefoksa, bo przy braku dodatkowego czytnika problem też występuje. Firefox ma takowy wbudowany.
Nie znalazłem nigdzie jednoznacznego zdefiniowania przyczyny poza podanymi wyżej.
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: areq » 20 listopada 2008, 21:43

Przeglądarka: Opera/9.62 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1

teraz taka sama sytuacja stała się z Thunderbirdem :oops:
nie łączy się z internetem
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45

Postautor: zitto » 20 listopada 2008, 22:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

A coś z nim robiłeś?
Przeskanuj system antywirusem i np AdAware. Może masz jakichś lokatorów w systemie? Może firewall blokuje. Sprawdź to. Także systemowy Windy.
poza tym ->
Firefox
Thunderbird
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: areq » 20 listopada 2008, 23:17

Przeglądarka: Opera/9.62 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1

tak - dokonałem aktualizacji. zaczynam podejrzewać nowego firewalla - comodo.wywaliłem cały pakiet f-secure bo strasznie mulił kompa.
nie moglem w trybie awaryjnym wykasować najnowszej aktualizacji - to możliwe?
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45

Postautor: zitto » 21 listopada 2008, 01:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

No to chyba już wiadomo o co chodzi ;) Mój firewall też się "oburza" na Firefoksa po aktualizacji, ale pyta czy po zmianie nadal mu ufam ;)
A cofnąć aktualizacji nie da rady wykonać jak sądzę. Trzeba by wykasować całego Firefoksa i zainstalować wcześniejszą wersję.
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: areq » 21 listopada 2008, 01:20

Przeglądarka: Opera/9.62 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1

właśnie zainstalowałem starszą wersję Thunderbirda - i działa!! teraz poprobuje z FF?jakiego używasz firewalla?
sprawdziłem system avirą - nic nie znalazł.jeszcze poszukam Adwarem
jest chyba jeszcze jedna sprawa mogły sie pogryzać zapory. Znalazłem resztki Kasperskiego - nie działał ale ....
a już to cholerstwo usunać to jest problem :)
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45

Postautor: zitto » 21 listopada 2008, 01:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Spróbuj ustawić comodo na tryb nauki (chyba taki ma?), wtedy powinien wykryć nowego Firefoksa i o niego zapytać.
Co do usuwania programów to ostatnio przeczytałem dobre opinie o Revo uninstaller.
Warto by też po usunięciu przeczyścić rejestr jakimś programem.
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: zitto » 26 listopada 2008, 15:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Jeśli chodzi o Comodo, to w informacjach o wydaniu (z 18 listopada br.) poniformowano o poprawieniu błędu użycia pamięci. Jest to wersja o numerze 3.5.55810.432
zitto
 
Posty: 777
Z nami od: 13 listopada 2008, 13:24

Postautor: areq » 26 listopada 2008, 17:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

dzięki za pomoc. zainstalowałem obydwa programy od nowa w innych folderach. teraz jest ok ale na razie boję się uaktualnien :wink:

Dzięki.
Pozdrawiam
areq
 
Posty: 6
Z nami od: 19 listopada 2008, 21:45


Wróć do Przeglądarka Firefox

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: