MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

polecenie retr nie powiodło się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

wp suxx

Postautor: kotpierdzibonk » 06 czerwca 2009, 13:22

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)

kotpierdzibonk
 

Postautor: ppIGMEJ » 18 września 2009, 17:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.14) Gecko/2009082707 Firefox/3.0.14 (.NET CLR 3.5.30729)

Ostatnia wiadomość BARDZO się przydała dzięki wielkie LBA :):

1. Poszeregować wiadomości wg nadawcy bądź tematu.
2. Jeżeli wyskoczy pusta wiadomość (pewnie jako pierwsza ;) ) to ją usunąć.

Wszystko wróciło do normy.

Pozdrawiam
ppIGMEJ
 

Re: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Crafty » 23 października 2009, 00:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3

witam,
jeśli pojawia się błąd polecenie retr nie powiodło się
to u mnie pomogło wyczyszczenie małych plików prócz inbox z (ścieżka poniżej):
ThunderbirdPortable\Data\Profile\Mail\pop3.wp.pl

w moim przypadku ten problem pojawił się przy aktualizacji na nowszą wersje,
po usunięciu tych plików znów pobiera wiadomości

pozdrawiam Crafty
Crafty
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Dominik19972 » 18 grudnia 2009, 23:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6

witam
wcale to nie pomaga
wywaliłem wadliwe meile na serwerze wp i problem sie pojawia
RETR itd.. jak klikne ponownie pobierz .... czasem pobierze 1-2,3 wiadomosci i znów staje
porazka jakas z tym najgozej ze mam windows 7 i nie ma tu za bardzo jakiegos klienta pocztowego wybrac
ale tunderbird z tum tutaj to niedopracowanie i pewnie nie ma na to złotego środka

jesli jestem w bledzie prosze o porade
pozdr
Dominik19972
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Grzegorz » 19 grudnia 2009, 04:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.3a1pre) Gecko/20091217 Minefield/3.7a1pre

Ja mam Thunderbirda 3.0 pod Windows 7 i żadnych problemów nie odczuwam. Widać coś masz nie tak jak powinno być skonfigurowane, dostawca internetowy lub WP odmawia współpracy.
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7480
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: kw » 19 grudnia 2009, 16:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.16) Gecko/2009120208 Firefox/2.0.0.14;MEGAUPLOAD 1.0 (.NET CLR 3.5.30729)

Jak odnalezc ten felerny mail skoro mam na skrzynce 3gb danych?
kw
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: ddominn » 20 grudnia 2009, 23:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6

u mnie nie pomogło ...
na www nie mam takiej "pustej' wiadomości nie moge ich wszystkich usunąć bo kopie pozostają na serwerze
nie wiem co jest 5 ...ale juz walcze z tym kilka tygodni chyba zmienić trzeba klineta pocztowego
co nie bedzie miał takiego problemu z wp
... chyba ze ktoś wymyśli jakiś złoty środek
ddominn
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: okoooo » 19 stycznia 2010, 15:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7

Problem pojawil mi sie na jednym z 3 kont wp dzilajacych w TB i to po ok 500 wiadomosciach sciagnietych z tego konta.
Pomoglo wykasowanie widomosci bez nadawcy bezposrednio przez www. choc zapobiegawczo usunalem rowniez od nadawcow zaczynajacych sie od znakow interpunkcyjnych i cyfr.
przy okazji pokonalem sciaganie wiadomosci utomatycznie po uruchomieniu i czasie ustawiajac dla wszystkich kont jeden folder odbiorczy i zaznaczajac opcje uwzglednij ten serwer podczas pobierania nowych wiadomosci przy konfiguracji kazdego serwera
Ostatnio zmieniony 24 lutego 2010, 19:46 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: Słyszałeś o znak interpunkcyjnych? Kropka lub przecinek by Cię nie zabiły.
okoooo
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: gurka » 24 lutego 2010, 12:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8 (.NET CLR 3.5.30729)

ppIGMej, twoje wskazówki działają:) dzięki!!
gurka
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Tajmon » 20 kwietnia 2010, 06:11

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.5.22 Version/10.51

U mnie problem pojawiał się niezależnie od usuwanych wiadomości i maila do pomocy technicznej.
Paradoksalnie zniknął, gdy założyłem sobie konto na gmail i skonfigurowałem na nim pop3 do wp.
Thunderbird pobiera normalnie wiadomości z wp i z gmail.
Czemu to tak działa, pewnie nie wiedzą nawet najstarsi z indian :)
Tajmon
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Sławek SWP » 13 lipca 2010, 10:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6

U mnie trochę pomogło dopisanie do białej listy - na wp.pl - domeny facebook.com. Zrobiłem tak bo zobaczyłem kilka maili z tej domeny w folderze "Spam".
Dopisałem, przeniosłem maile z "Spam" do "Nowe", skasowałem zawartość "Spam" i duża część poczty się odebrała, niestety dalej się pojawia komunikat: "Polecenie RETR nie powiodło się. Błąd pobierania wiadomości. Odpowiedź serwera poczty pop3.wp.pl: -ERR"
Czytnik: "Identyfikator kompilacji: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504 SeaMonkey/2.0.5"

O! Znalazł się mail bez tematu i bez nadawcy ;>
Sławek SWP
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: dzieki_za_pomoc » 18 stycznia 2011, 19:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 (.NET CLR 3.5.30729)

Pomogla opcja z logowaniem wiadomosci (bez ""), nastepnie wklepalem ją w wyszukiwarce gmail, wiadomosc sprawiajaca problem byla z 4 miesiecy w tyl... dzieki za pomoc.
dzieki_za_pomoc
 

Odp: polecenie retr nie powiodło się

Postautor: Kam4 » 11 maja 2012, 10:46

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Ja poradziłem sobie w ten sposób:
1. Wszedłem na konto poczty przez www
2. Utworzyłem nowy folder
3. Przeniosłem wszystkie wiadomości odebrane do nowo utworzonego folderu

Pomogło, bez utraty maili i marnowania czasu na szukanie błędnych wiadomości.
Kam4
 

Poprzednia

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: