Od dłuższego czasu miałem problem z wysyłanie wiadomości z załącznikami przez klienta Thunderbird. Podczas wysyłania po kilkudziesięcioma % wyskakiwał błąd odnośnie serwera SMTP. Z wiadomościami bez załączników nie było problemów. Dzisiaj postanowiłem rozwiązać ten problem zmieniając port SMTP na 587 ( taj jak było podane na stronie poczty o2 w konfiguracji z programem Mozilli).
Nie przyniosło to żadnych rezultatów.
Usunąłem więc konto na Thunderbirdzie i założyłem od nowa. Serwery poczty POP3 I SMTP automatycznie się zaktualizowały.
Teraz z kolei nie mogę wysłać żadnej wiadomości (bez czy z załącznikiem). Pojawia się komunikat:
Thunderbird: Wysyłanie wiadomości nie powiodło się pisze:Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ upłynął limit czasu połączenia z serwerem SMTP poczta.o2.pl. Należy spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci.
W czym tkwi problem i jak go rozwiązać?