MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

nie pobiera poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

nie pobiera poczty

Postautor: AdamNo1 » 28 maja 2018, 08:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36

Witam. Od rana mozzila nie pobiera poczty na dwóch kompach. Przesyłanie hasła użytkownika „............@op.pl” nie powiodło się. Odpowiedź serwera poczty pop3.poczta.onet.pl: Temporary authentication failure. [ppn49v.m5r2.onet:2018-05-28 07:03:13]
Konfiguracja pop3.poczta.onet.pl port 995
bezpieczeństwo połaczenia ssl/tls
metoda uwierzytelniania normalne hasło
AdamNo1
 
Posty: 2
Z nami od: 28 maja 2018, 08:00

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: AdamNo1 » 28 maja 2018, 09:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36

samo się naprawiło. Onet coś mieszał
AdamNo1
 
Posty: 2
Z nami od: 28 maja 2018, 08:00

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: luki10 » 29 maja 2018, 11:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Witam, mam podobny problem z poczata (oczywiscie TB), klient poczty o2.
od kilku dni nie pobiera mi sie automatycznie poczta, tj mam odpalonego klienta i mi nie pobiera sam poczty ani nawet po kliknięciu WYŚLIJ/POBIERZ.

pobiera mi wiadomości dopiero w momencie zamknięcia poczty i otworzenia ponownie.

gdzie zrobiłem błąd?
dodam ze mam zaznaczone: Sprawdzaj czy nadeszły nowe wiadomości co 10 minut, natychmiast powiadamiaj o nowych wiadomościach na serwerze.
luki10
 
Posty: 5
Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
Lokalizacja: Leszno Wlkp

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: krystian3w » 04 czerwca 2018, 09:48

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.170 Safari/537.36 OPR/53.0.2907.68

Sprawdź na świeżym profilu jak nie ruszy to pewnie o2 coś musi naprawić.

https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywanie-wielu-profili
https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-thunderbirda

Stare maile pobrane przez POP3 lub IMAP i zarchiwizowane lokalnie, będzie można przenieść na nowy profil Thunderbird.
krystian3w
 
Posty: 288
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: luki10 » 04 czerwca 2018, 13:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

no i nic z tego.
utworzyłem nowe konto - dodałem do TB drugie i proba wysyłki z jednego na drugie i NIC.

gdzie sie zgłasza maile do o2 ?
luki10
 
Posty: 5
Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
Lokalizacja: Leszno Wlkp

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: krystian3w » 05 czerwca 2018, 08:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

https://pomoc.o2.pl/, opcjonalnie mają tam opcje telefoniczną jak myślisz, że nie odpiszą na zgłoszenie z formularza.

PS. Jakby się chcieli wymigać, że źle konfigurujesz pocztę w TB, to przed rozmową / wysłaniem zgłoszenia sprawdź sobie czy TB dobrze pobrał dane lub ręcznie dobrze wpisałeś:

https://pomoc.o2.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy
krystian3w
 
Posty: 288
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: luki10 » 13 czerwca 2018, 08:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

nic z tego o2. i administratorzy twierdzą ze jest wszystko wporządku... a nadal mi nie działa - moze coś mi to blokuje ? tak sie do TB przyzwyczaiłem ze wolałbym nie zmieniać klienta... jednkże jest to mocno uciążliwe
luki10
 
Posty: 5
Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
Lokalizacja: Leszno Wlkp

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: krystian3w » 13 czerwca 2018, 13:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.170 Safari/537.36 OPR/53.0.2907.68

krystian3w
 
Posty: 288
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: luki10 » 14 czerwca 2018, 20:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Witam ponownie - nie daje rady = szkoda mi TB. ale musze z tego klienta zrezygnować. o2=wp.pl twierdzi ze jest wszystko OK. wyłączałem zapore, antywira, i defendera. wszystko na nic. nie mam pomysłu co dalej robić..
luki10
 
Posty: 5
Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
Lokalizacja: Leszno Wlkp

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: luki10 » 18 czerwca 2018, 06:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

tak sie jeszcze zastanawiam czy to nie ma związku z tym ze wcześniej korzystałem z outlocka i poczty standardowej w Win10.
tamtych klientów używałem chwilowo - moze z 4-5 dni. potym usunełem poczte.
moze mieć to jakiś związek ?
luki10
 
Posty: 5
Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
Lokalizacja: Leszno Wlkp

Odp: nie pobiera poczty

Postautor: dexter » 18 czerwca 2018, 08:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0

Raczej nie.

Sprawdź, co się pojawia w logach. (Session logging for mail/news)
dexter
Moderator
 
Posty: 7361
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: