nie pobiera poczty
Moderator: Pomocy?!
nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36
Konfiguracja pop3.poczta.onet.pl port 995
bezpieczeństwo połaczenia ssl/tls
metoda uwierzytelniania normalne hasło
- AdamNo1
- Posty: 2
- Z nami od: 28 maja 2018, 08:00
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36
- AdamNo1
- Posty: 2
- Z nami od: 28 maja 2018, 08:00
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
od kilku dni nie pobiera mi sie automatycznie poczta, tj mam odpalonego klienta i mi nie pobiera sam poczty ani nawet po kliknięciu WYŚLIJ/POBIERZ.
pobiera mi wiadomości dopiero w momencie zamknięcia poczty i otworzenia ponownie.
gdzie zrobiłem błąd?
dodam ze mam zaznaczone: Sprawdzaj czy nadeszły nowe wiadomości co 10 minut, natychmiast powiadamiaj o nowych wiadomościach na serwerze.
- luki10
- Posty: 5
- Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
- Lokalizacja: Leszno Wlkp
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.170 Safari/537.36 OPR/53.0.2907.68
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywanie-wielu-profili
https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-thunderbirda
Stare maile pobrane przez POP3 lub IMAP i zarchiwizowane lokalnie, będzie można przenieść na nowy profil Thunderbird.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
utworzyłem nowe konto - dodałem do TB drugie i proba wysyłki z jednego na drugie i NIC.
gdzie sie zgłasza maile do o2 ?
- luki10
- Posty: 5
- Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
- Lokalizacja: Leszno Wlkp
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
PS. Jakby się chcieli wymigać, że źle konfigurujesz pocztę w TB, to przed rozmową / wysłaniem zgłoszenia sprawdź sobie czy TB dobrze pobrał dane lub ręcznie dobrze wpisałeś:
https://pomoc.o2.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
- luki10
- Posty: 5
- Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
- Lokalizacja: Leszno Wlkp
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.170 Safari/537.36 OPR/53.0.2907.68
Zapora sieciowa:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4028544/windows-10-turn-windows-defender-firewall-on-or-off
http://soisk.pl/wylaczanie-oraz-wlaczanie-zapory-systemu-windows/
Windows Defender:
http://soisk.pl/wlaczanie-lub-wylaczanie-uslugi-windows-defender-w-windows-10/
http://www.centrumxp.pl/Windows10/3139,Jak-wylaczyc-Windows-Defender.aspx
https://www.tenforums.com/tutorials/5918-turn-off-windows-defender-windows-10-a.html
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
- luki10
- Posty: 5
- Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
- Lokalizacja: Leszno Wlkp
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
tamtych klientów używałem chwilowo - moze z 4-5 dni. potym usunełem poczte.
moze mieć to jakiś związek ?
- luki10
- Posty: 5
- Z nami od: 29 maja 2018, 11:33
- Lokalizacja: Leszno Wlkp
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0
- dexter
- Moderator
- Posty: 8327
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/94.0.4606.81 Safari/537.36
W Thunderbirdzie mam podpięte kilka kont mailowych.
Od kilku dni przy próbie pobrania poczty z jednego z nich pojawia się komunikat:
"Przesyłanie hasła użytkownika „xxx@gazeta.pl” się nie powiodło. Odpowiedź serwera poczty pop3.gazeta.pl: TrwajÄ prace konserwacyjne, spróbuj ponownie później / Maintenance in progress, please try again later."
Po kliknięciu w OK wyświetla się:
"Logowanie na serwerze pop3.gazeta.pl za pomocą nazwy użytkownika „xxx@gazeta.pl” się nie powiodło."
Mam do wyboru: spróbuj ponownie, wprowadź nowe hasło i anuluj.
Nic nie pomaga. Przez stronę gazeta.pl mogę normalnie zalogować się do poczty.
Wersja 78.14.0 (32 bity).
Jakieś pomysły?
- empire13
- Posty: 4
- Z nami od: 29 kwietnia 2020, 09:09
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 11.0; Win64; x64; rv:100.0) Gecko/20100101 Firefox/100.0
* - nie "mail" a lab.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/94.0.4606.81 Safari/537.36
Wysłałem wieczorem @ na ich wsparcie techniczne. Nie odpisali ale dzisiaj poczta normalnie się pobrała. Zobaczymy czy usterka się jeszcze powtórzy.
edit: Dostałem odpowiedź z pomocy technicznej. Z treści maila wynika, że problem był po ich stronie.
- empire13
- Posty: 4
- Z nami od: 29 kwietnia 2020, 09:09
Odp: nie pobiera poczty
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Android 11; Mobile; rv:93.0) Gecko/93.0 Firefox/93.0
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1930
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Darecki66