Znikające kosze :)
Moderator: Pomocy?!
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Znikające kosze :)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; PL; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
Witam!
Problem w zasadzie żaden, ale jednak: po opróżnieniu kosza kosz znika W efekcie na danym koncie nie moge juz usunąć wiadomości, mogę ją ewentualnie przenieść do kosza innego konta Jakieś pomysły? n!Kurier Poczty 0.4 (20031205)
I druga sprawa: do mozilli przekonywałem sie powoli i w tym momencie mam Firefoxa i n!Kurier. Czy można w prosty sposób przenieść pocztę z n!Kuriera do Mozilli tak aby korzystać z pakietu a nie z osobnych programów?
Pozdrawiam, serdecznie oczywiście
Maestro!
Problem w zasadzie żaden, ale jednak: po opróżnieniu kosza kosz znika W efekcie na danym koncie nie moge juz usunąć wiadomości, mogę ją ewentualnie przenieść do kosza innego konta Jakieś pomysły? n!Kurier Poczty 0.4 (20031205)
I druga sprawa: do mozilli przekonywałem sie powoli i w tym momencie mam Firefoxa i n!Kurier. Czy można w prosty sposób przenieść pocztę z n!Kuriera do Mozilli tak aby korzystać z pakietu a nie z osobnych programów?
Pozdrawiam, serdecznie oczywiście
Maestro!
- slodki77
- Posty: 8
- Z nami od: 03 kwietnia 2004, 11:38
:/
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
No nic, wypada podziękować użytkownikom Mozilli i osobom odwiedzającym to forum za pomoc. Zaczynam rozumieć argumenty zwolenników komercyjnych programów.
Pozdrawiam
Maestro!
Pozdrawiam
Maestro!
- slodki77
- Posty: 8
- Z nami od: 03 kwietnia 2004, 11:38
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
A czego oczekiwałeś? Zadzwoń do M$ i powiedz im, że IE nieprawidłowo się zachowuje. Ciekawe, co usłyszysz - jeśli w ogóle.
Forum nie służy do wypowiedzi "u mnie działa" albo "nie wiem" czy innych tego typu. Skoro nikt nie odpowiada, to znaczy że:
- nie zna odpowiedzi,
- nie ma czasu na zaznajomienie się z problemem,
- problem jest niezrozumiały wzgl. brak bliższych danych,
- na Forum nie było osób kompetentnych (nie wszyscy są tu programistami Mozilli),
- inne.
Czy wydaje Ci się, że my wisimy na tym Forum przez całą dobę (jak w błękitnej linii) i płacą nam za to, oraz za natychmiastową odpowiedź?
A kto powiedział, że nKurier jest wersją stabilną? Jeśli chcesz stabla to zainstaluj Mozillę. Możesz również wysilić szare komórki i np. spróbować naprawić profil, wzgl. zainstalować nKuriera jeszcze raz. A jeśli uważasz, że programy komercyjne są lepsze, tp powiedz, czy możliwe jest poprawianie plików tych programów.
Zastanów się, dlaczego nikt nie odpowiada i nie zarzucaj nam lekceważenia, bo jest to wielce krzywdząca opinia i nikt tu na nią nie zasłużył.
Forum nie służy do wypowiedzi "u mnie działa" albo "nie wiem" czy innych tego typu. Skoro nikt nie odpowiada, to znaczy że:
- nie zna odpowiedzi,
- nie ma czasu na zaznajomienie się z problemem,
- problem jest niezrozumiały wzgl. brak bliższych danych,
- na Forum nie było osób kompetentnych (nie wszyscy są tu programistami Mozilli),
- inne.
Czy wydaje Ci się, że my wisimy na tym Forum przez całą dobę (jak w błękitnej linii) i płacą nam za to, oraz za natychmiastową odpowiedź?
A kto powiedział, że nKurier jest wersją stabilną? Jeśli chcesz stabla to zainstaluj Mozillę. Możesz również wysilić szare komórki i np. spróbować naprawić profil, wzgl. zainstalować nKuriera jeszcze raz. A jeśli uważasz, że programy komercyjne są lepsze, tp powiedz, czy możliwe jest poprawianie plików tych programów.
Zastanów się, dlaczego nikt nie odpowiada i nie zarzucaj nam lekceważenia, bo jest to wielce krzywdząca opinia i nikt tu na nią nie zasłużył.
- Wojciech
- Moderator
- Posty: 1100
- Z nami od: 28 sierpnia 2002, 09:32
- Lokalizacja: Przeworsk
Hmmm...
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
Wojciech pisze:A czego oczekiwałeś? Zadzwoń do M$ i powiedz im, że IE nieprawidłowo się zachowuje. Ciekawe, co usłyszysz - jeśli w ogóle.
Nawet nie będę próbował, ale muszę przyznać, że do czasu kiedy korzystałem z OE nie miałem z nim żadnych problemów z wyjątkiem małej odporności na działanie wirusów.
Wojciech pisze:Forum nie służy do wypowiedzi "u mnie działa" albo "nie wiem" czy innych tego typu. Skoro nikt nie odpowiada, to znaczy że:
- nie zna odpowiedzi,
- nie ma czasu na zaznajomienie się z problemem,
- problem jest niezrozumiały wzgl. brak bliższych danych,
- na Forum nie było osób kompetentnych (nie wszyscy są tu programistami Mozilli),
- inne.
Naprawdę, rozumiem o czym piszesz, ale nigdy na żadnym forum nie zdażyło mi się, żeby nikt się nie zainteresował tematem. Stąd moja irytacja.
Wojciech pisze:Czy wydaje Ci się, że my wisimy na tym Forum przez całą dobę (jak w błękitnej linii) i płacą nam za to, oraz za natychmiastową odpowiedź?
j.w.
Krzysztof pisze:A kto powiedział, że nKurier jest wersją stabilną? Jeśli chcesz stabla to zainstaluj Mozillę. Możesz również wysilić szare komórki i np. spróbować naprawić profil, wzgl. zainstalować nKuriera jeszcze raz.
No nikt, to podobno preview. Mozillę zainstalowałem, bo korzystałem z Firefox-a i Thunderbirda a chciałem to połączyć w jeden pakiet. Od tego czasu problemu z koszami juz nie ma, ale za to mam problem z grupami a przecież 1.6 to wersja stabilna, nie? Powalczę z profilami, jak radzą Twoi koledzy.
Krzysztof pisze:A jeśli uważasz, że programy komercyjne są lepsze, tp powiedz, czy możliwe jest poprawianie plików tych programów.
Wydaje mi się, że dla Ciebie program komercyjny to taki, który został stworzony przez Micro$oft
Krzysztof pisze:Zastanów się, dlaczego nikt nie odpowiada i nie zarzucaj nam lekceważenia, bo jest to wielce krzywdząca opinia i nikt tu na nią nie zasłużył.
Masz rację. I tak wkładacie w to wiele pracy, ale moje zdanie na ten temat na razie pozostaje raczej bez zmian, ale wynika to raczej z mojego lenistwa...
Pozdrawiam
Maestro!
- slodki77
- Posty: 8
- Z nami od: 03 kwietnia 2004, 11:38
Re: Znikające kosze :)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
slodki77 pisze:po opróżnieniu kosza kosz znika :) W efekcie na danym koncie nie moge juz usunąć wiadomości, mogę ją ewentualnie przenieść do kosza innego konta :) Jakieś pomysły?
u mnie pomogło Plik >> Porządkuj foldery ...
restartowałem tez go kilka razy wcześniej ;]
pozdrawiam
Bartek
- bartekt
- Posty: 7
- Z nami od: 19 lutego 2004, 19:23
- Lokalizacja: Gniezno
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
Darecki66 pisze:Bartek, myślisz, że prawie po trzech latach on dalej czeka na odpowiedź? :D
Kto wie... ;]
Zastanawiałem się też czy napisać, ale stwierdziłem, że skoro po tych kilku latach mi się przytrafiło coś podobnego w aktualnej wersji Thunderbird'a i szukałem pomocy w tym temacie, to może mi się uda pomóc komuś innemu z tym problemem ;]
nie namieszałem za bardzo? ;]
pozdrowienia
Bartek
- bartekt
- Posty: 7
- Z nami od: 19 lutego 2004, 19:23
- Lokalizacja: Gniezno
Odp: Znikające kosze :)
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0
Ja przekopiowałem pliki "trash" i "trash.msf" z jednego konta na inne i tym sposobem odzyskałem kosz. Mam kilka kont skonfigurowanych z Thunderbirdzie i tym sposobem znalazłem w/w pliki w sąsiednich lokalizacjach.
- Gość
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika