MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Mozilla nie chce sie uruchomić

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

Mozilla nie chce sie uruchomić

Postautor: Dark Dante » 16 stycznia 2005, 22:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.2) Gecko/20021126

Niedawno coś mi sie stało z kompem (ustawienia, które miałem przed awarią tak jakby zniknęły bezpowrotnie). Cały czas korzystałem z Mozilli 1.7.5PL i było ok. Jednak po awarii coś się popsuło. Próbuję uruchomić Mozillę i nic. Pokazuje się klepsydra przez chwilkę i znika (nic sie dalej nie dzieje). Później zamiast tej 1.7.5 zainstalowałem sobie starszą wersję i ta mi działa bezproblemowo. Nie wiem co to mi się narobiło. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam. Dark Dante[/b]
Dark Dante
 

Postautor: Ludwik » 16 stycznia 2005, 23:01

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041108 Firefox/1.0

Prawdpodobnie w twoim wypadku pomoże usunięcie profilu.
Musisz jednak pamiętać, że spowoduje to usunięcie wszystkich danych i ustawień programu.
Ludwik
Moderator
 
Posty: 2909
Z nami od: 10 marca 2003, 10:05

Postautor: Dark Dante » 16 stycznia 2005, 23:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.2) Gecko/20021126

Tak sie składa, ze już to wcześniej robiłem i po ponownej instalacji też jest źle :(. Jest na to jakiś inny sposób??
Dark Dante
 

Postautor: Ludwik » 16 stycznia 2005, 23:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041108 Firefox/1.0

Po ponownej instalacji?
Ponowna instalacja czy też dezinstalacja programu nie ma nic wspólnego z usunięciem profilu, więc upewnij się czy na pewno to masz na myśli.
Ludwik
Moderator
 
Posty: 2909
Z nami od: 10 marca 2003, 10:05

Postautor: Dark Dante » 16 stycznia 2005, 23:53

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.2) Gecko/20021126

Próbowałem jużna kilka sposobów
1.dezinstalacja i usunięcie profilu naraz - następnie instalacja wersji 1.7.5, co nie przynioslo zmian
2.Próbowałem też usunąć sam profil i zainstalować na nowo - to też nie przynioslło zmian.
3.Robiłem też samą dezinstalacje, a potem znów na nowo wersja 1.7.5.
Wszystkie możliwości już chyba wyczerpałem.
Dark Dante
 

Postautor: Dark Dante » 17 stycznia 2005, 01:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803

Myśle, że już będzie ok :)
Co prawda Mozilla 1.7.5 nie chce mi działac, ale za to 'nieco' starsza wersja działa mi bezbłędnie. I przy niej pozostanę jak nie znajdę jakiegoś sposobu na tę najnowszą (póki co) polską wersję. Chyba że znalazł by ktoś sposob na tę 1.7.5 :-///

Pozdro for all :D
Dark Dante
 

Postautor: Aaa » 27 stycznia 2005, 01:50

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)

u mnie tez sie to stalo gdy profil zostal jakos uszkodzony. pozniej go niepotrzebnie skasowalem. teraz ani netscape, ani mozilla nie chce dzialac, po nacisnieciu nic sie nie dzieje. a teraz pewnie nieco glupia prosba. czy moglby ktos mi przeslac swoj spakowany profil. znaczy katalog mozilla ktory ma w danych aplikacji. byc moze tu jest jakis blad mozilli, ze przy instalacji (nie pierwszej), nie przywraca profilu.
podaje swoj email: mrash@polbox.com .
mam windowsa 98, netscape pewnie mi dlatego nie dziala ze jest robiony na mozilli.
Aaa
 

Postautor: Adrianer » 28 stycznia 2005, 11:55

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8a6) Gecko/20050111 MultiZilla/1.7.0.1h Mnenhy/0.7.1

:o
Aaa: jakby ktoś ci przesłał swój profil to byłby skończonym głupcem - w profilu znajdują się zapisane hasła i wiele innych prywatnych spraw.

Usuń cały katalog Mozilla w Dane Aplikacji - wtedy powinien powstać przy starcie Mozilli automatycznie nowy profil. Jak nie zadziała to uruchom Mozillę z parametrem
Kod: Zaznacz cały
-profilemanager
, ewentualnie Menu Start/Mozilla/Profile Manager ;)
Adrianer
Moderator
 
Posty: 1763
Z nami od: 15 maja 2002, 17:37
Lokalizacja: Aachen/Germany

Postautor: Gość » 30 stycznia 2005, 14:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.7.3) Gecko/20040910

katalog caly usuwalem nic nie pomagalo, a menager profili tez nie chcial sie tak samo uruchomic, zainstalowalem wersje 1.7.3 i ta dziala bardzo dobrze. ktos wie czym sie rozni od 1.7.5?
Gość
 

Postautor: Wojciech » 31 stycznia 2005, 09:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217

1.7.5 ma szereg jakichś poprawek, w tym chyba też dotyczących bezpieczeństwa. Poza tym - zgodnie z zasadą postępu wstecznego - kilka przydatnych drobiazgów zostało usuniętych. :(

Powracając do problemów z uruchomieniem: zapominacie o rejestrze Window$. W sytuacjach, gdy po ponownej instalacji są problemy, proponowałbym przeglądnąć rejestr. Na pewno nie zaszkodzi usunąć Mozę, następnie posprzątać ręcznie w rejestrze, a potem zainstalować ją na nowo.
Wojciech
Moderator
 
Posty: 1101
Z nami od: 28 sierpnia 2002, 09:32
Lokalizacja: Przeworsk

Maozilla sięstacza... jestcoraz gorzej....

Postautor: jagd » 19 lutego 2005, 10:41

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98) Opera 7.54 [pl]

ja próbuję zainstalować 1.7.5 na czystej windzie (dpoiero co postawionej)...

I NIC!

mam dokładnie to samo co kolega, który zaczał wątek.

Profilemanager nie chce nawet zipnąć. A starych profili wogóle nie miałem na dysku... rejestr jest całkowicie "dziewiczy".

Zaczynam myśleć, że nad Mozillą zaczęli pracować zbiegowie z microSyfu :D
jagd
 

Świat opiera się na próbowaniu różnych nowych rzeczy :D

Postautor: Dark Dante » 22 lutego 2005, 22:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217

witam jagd!!

Skoro mówisz, że masz dopiero co postawioną winde, to nie zaszkodziłoby chyba zainstalować jej jeszcze raz, co nie??
Ja jak miałem ten problem, to zrobiłem formata, i po nim wszystko dzialalo OK.
Ale sprobuj sie pobawic w rejestrze, moze znajdziesz tam jeszcze cos niepotrzebnego po tym, jak zainstalowałeś Mozille.
Mysle, ze najlepszym rozwiazaniem na samym początku byłoby usunięcie wszystkiego z rejestru, zwiazanego oczywiscie z MOZILLĄ: HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/Mozilla i mozilla.org; podobne rzeczy są jeszcze tu HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Mozilla i mozilla.org, a potem zainstalowanie jej jeszcze raz - moze pomoze. Pewności nie mam bo aż takiego problemu z tym nie miałem, ale wydaje mi się, że warto spróbować, jeżeli się bawi w reinstalkę windy - nic sie nie traci. Pozdro!!

Dark Dante 8)
Dark Dante
 
Posty: 4
Z nami od: 17 stycznia 2005, 01:25


Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: