MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird - nie wysyła poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: lukii » 29 września 2010, 18:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Witam :) Posiadam pocztę na o2.pl, internet jest od TP.
Od dłuższego czasu miałem problem z wysyłanie wiadomości z załącznikami przez klienta Thunderbird. Podczas wysyłania po kilkudziesięcioma % wyskakiwał błąd odnośnie serwera SMTP. Z wiadomościami bez załączników nie było problemów. Dzisiaj postanowiłem rozwiązać ten problem zmieniając port SMTP na 587 ( taj jak było podane na stronie poczty o2 w konfiguracji z programem Mozilli).
Nie przyniosło to żadnych rezultatów.
Usunąłem więc konto na Thunderbirdzie i założyłem od nowa. Serwery poczty POP3 I SMTP automatycznie się zaktualizowały.
Teraz z kolei nie mogę wysłać żadnej wiadomości (bez czy z załącznikiem). Pojawia się komunikat:
Thunderbird: Wysyłanie wiadomości nie powiodło się pisze:Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ upłynął limit czasu połączenia z serwerem SMTP poczta.o2.pl. Należy spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci.

W czym tkwi problem i jak go rozwiązać?
Ostatnio zmieniony 04 października 2010, 14:34 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 2 razy
Powód: Poprawiono formatowanie
lukii
 

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Grzegorz » 04 października 2010, 14:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0b7pre) Gecko/20100928 Firefox/4.0b7pre

Skorzystaj z istniejących porad dotyczących czasu oczekiwania na odpowiedź serwera SMTP.
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7466
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Gość » 18 października 2010, 17:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Mam problem, przeszukałam fora i nie znalazłam odpowiedzi, więc jesteście moją ostatnią deską ratunku. Od tygodnia czy dwóch thunderbird nie wysyła poczty, ale... mam 3 konta: ...@poczta.onet.pl; ...onet.eu; ...@gmail.com; ale z onet.eu wysyła; nie wysyła z poczta.onet.pl i gmail.com. Oczywiście nie zmieniałam nic w ustawieniach; "samo" się tak stało któregoś razu. Otrzymuję komunikat, że "Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Z nieznanych przyczyn nie udało się wysłać wiadomości przy użyciu serwera SMTP smtp.poczta.onet.pl. Należy sprawdzić poprawność ustawień serwera poczty wychodzącej, a następnie spróbować ponownie, albo skontaktować się z administratorem sieci." Gdyby to była kwestia ustawień, to nie wysyłałby z żadnego konta onetowego, gdyby to była kwestia jakiejś nowej aktualizacji thundera czy windowsa (Win7) to nie wysyłałby z żadnego konta, mylę się?
Proszę o pomoc. W razie czego podam więcej danych.
Gość
 

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Gość » 20 października 2010, 20:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Gość pisze:Mam problem, przeszukałam fora i nie znalazłam odpowiedzi, więc jesteście moją ostatnią deską ratunku. Od tygodnia czy dwóch thunderbird nie wysyła poczty, ale... mam 3 konta: ...@poczta.onet.pl; ...onet.eu; ...@gmail.com; ale z onet.eu wysyła; nie wysyła z poczta.onet.pl i gmail.com. Oczywiście nie zmieniałam nic w ustawieniach; "samo" się tak stało któregoś razu. Otrzymuję komunikat, że "Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Z nieznanych przyczyn nie udało się wysłać wiadomości przy użyciu serwera SMTP smtp.poczta.onet.pl. Należy sprawdzić poprawność ustawień serwera poczty wychodzącej, a następnie spróbować ponownie, albo skontaktować się z administratorem sieci." Gdyby to była kwestia ustawień, to nie wysyłałby z żadnego konta onetowego, gdyby to była kwestia jakiejś nowej aktualizacji thundera czy windowsa (Win7) to nie wysyłałby z żadnego konta, mylę się?
Proszę o pomoc. W razie czego podam więcej danych.


Ja mam podobnie od kilku dni. Zastanawiam sie, czy wiekszym szajsem jest Mozilla Thunderbird, czy poczta.onet. A moze najlepszym wyjsciem jest wyrzucenie obu tych wynalazkow.
W kazdym razie forum nie okazuje sie zbyt pomocne...

Pozdrawiam.
Gość
 

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Mirek » 20 października 2010, 22:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10

Upewnij się, że masz wszystko ustawione zgodnie z wytycznymi onetu (prawidłowy adres serwera, pełny adres e-mail jako login / nazwa użytkownika, odpowiedni port, szyfrowanie połączenia, włączone uwierzytelnianie SMTP). Może antywirus/firewall ma jakiś skaner poczty wychodzącej i coś miesza - więc na chwilę zmień odpowiednie ustawienia lub wyłącz i sprawdź. Jeśli nie pomoże, spróbuj ustawić wysyłanie bez szyfrowania, a jeśli i to nie pomaga, skonfiguruj jeszcze raz od nowa to samo konto w TB (najlepiej na nowym profilu) - tylko upewnij się, że poprawisz rozbieżności między automatycznie wykrytymi ustawieniami przez konfigurator a tymi zalecanymi przez onet.
PS: Jak poszukasz na forum, to właściwie wszystkie te porady padały już wielokrotnie...
Mirek
Moderator
 
Posty: 1640
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: dora_kg » 07 listopada 2010, 12:52

Przeglądarka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.6; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; eSobiSubscriber 2.0.4.16; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)

Witam


mam problem

posiadam konto na wp i na interii, Thunderbird nie wysyła mi wiadomosci wogole. wogole nie wysyła mi wiadomości proszę o pomoc
dora_kg
 

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Tomek » 07 listopada 2010, 15:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:2.0b8pre) Gecko/20101106 Firefox/4.0b8pre

I oczywiście nie pojawia się żadne komunikat, a jeśli już, to go nie ma sensu go nam pokazać. Bo i po co, prawda?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Tomek
Moderator
 
Posty: 8924
Z nami od: 19 sierpnia 2004, 06:52
Lokalizacja: pewna śliczna kotlina

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: nate » 05 maja 2011, 16:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1

Witam, mam podobny problem, nie udaje mi się wysłać maila z Thunderbird z serwerów poczty wychodzącej smtp z tlen i z gmail. Wszystkie parametry konfiguracji zgadzają się z proponowanymi przez tlen i gmail. Po nieudanej próbie wysłania wiadomości pojawia się komunikat:
"Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ upłynął limit czasu połączenia z serwerem SMTP smtp.googlemail.com. Należy spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci."
Będę wdzięczna za rady!
nate
 

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: lajnakarolajna » 10 maja 2011, 10:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 AskTbFXTV5/3.11.3.15590 Firefox/3.6.8

ustawienia są prawidłowe a thunderbird i tak nie dziala ;/
lajnakarolajna
 
Posty: 1
Z nami od: 10 maja 2011, 10:55
Lokalizacja: gdansk

Odp: Thunderbird - nie wysyła poczty

Postautor: Mirek » 10 maja 2011, 23:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110420 Firefox/3.6.17

@lajnakarolajna: Jeśli oczekujesz pomocy, to opisz precyzyjniej czym się objawia to niedziałanie, może jakieś komunikaty, informacja, czy wcześniejsze porady w tym temacie coś dały. A przy okazji polecałbym zaktualizowanie Firefoksa przynajmniej do wersji 3.6.17.
Mirek
Moderator
 
Posty: 1640
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Exabot [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: