MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpisał

Tematy specyficzne dla przeglądarki Mozilla Firefox

Moderator: Pomocy?!

To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpisał

Postautor: Problemosssss » 28 października 2012, 15:53

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/5.0)

Witam

otóż zawiesił mi się komputer ... reset... właczam komputer odpalam FF wpisuje sobie adres strony któą częst odowiedzm a tu

To połączenie jest niezaufane - taki komunikat... oki nie wiem czemu no ale moze coś się im popsuło nie wchodzę dalej :)
wpisuje kolejny adres www i to samo

wpisuje adres FB .. i to samo...

wpisuje w google: aaaa - i nawet strona wyszukiwania google tez ma ten komunikat... niec nie mogę zrobić :) odciety od wszystrkiego jestem przecień nie będe dodawał każdej strony do wyjatków w nieskończoność :)

Co z tym zrobić ?

Pozdrawiam
Problemosssss
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: dexter » 28 października 2012, 16:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:18.0) Gecko/18.0 Firefox/18.0

Ten komunikat może dotyczyć tylko połączeń https.

http://support.mozilla.org/pl/kb/pol%C4 ... niezaufane

1. Sprawdź poprawność godziny i daty na swoim komputerze.

2. Sprawdź w Opcje -> Zaawansowane -> Sieć -> Ustawienia, czy łączysz się przez proxy.
dexter
Moderator
 
Posty: 6437
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: TomaszKane » 17 lutego 2015, 19:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0

dexter pisze:Ten komunikat może dotyczyć tylko połączeń https.

http://support.mozilla.org/pl/kb/pol%C4 ... niezaufane

1. Sprawdź poprawność godziny i daty na swoim komputerze.
Dzięki :-)
TomaszKane
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: Gość » 13 lipca 2015, 10:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/43.0.2357.132 Safari/537.36

Miałem ten sam problem, a nie zauważyłem że ktoś przestawił mi datę w komputerze, na kilkadziesiąt lat do przodu. Poprawiłem i znów wszystko działa :)
Gość
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: But Seriously » 19 lutego 2016, 09:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:44.0) Gecko/20100101 Firefox/44.0

U mnie jest tak samo. Data też była zła, ale po poprawnym ustawieniu daty ten błąd występuje nadal ;/
But Seriously
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: Gość » 21 lipca 2016, 08:30

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 8_1 like Mac OS X) AppleWebKit/600.1.4 (KHTML, like Gecko) Version/8.0 Mobile/12B410 Safari/600.1.4

U mnie data jest dobra, nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc.
Gość
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: Gość » 19 września 2016, 09:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0

Wyłącz program antywirusowy i sprawdź. U mnie zaczęło działać po wyłączeniu ochrony przeglądarki internetowej w programie antywirusowym.
Gość
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: Gość » 19 września 2016, 22:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0

Gość pisze:Wyłącz program antywirusowy i sprawdź. U mnie zaczęło działać po wyłączeniu ochrony przeglądarki internetowej w programie antywirusowym.

U mnie też to pomogło.
Jednakże pozostawiłem tymczasowo ochronę włączoną i napisałem do producenta mojego antywira "O co chodzi" i co mam zrobić by ochroną była włączona, a przeglądarka działała. Czekam na odp. Tymczasem korzystam z innej przeglądarki,
Gość
 

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: dexter » 19 września 2016, 23:05

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0

Bez sensu. Należało tylko wyłączyć skanowanie połączeń szyfrowanych. Przecież podałem już linka do SUMO => https://support.mozilla.org/pl/kb/komun ... OWN_ISSUER

No ale napisz, co odpisze producent antywira.
dexter
Moderator
 
Posty: 6437
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: To połączenie jest niezaufane - co kolwiek bym nie wpis

Postautor: Demo72 » 20 września 2016, 17:31

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0

W przypadku używania programu antywirusowego Arcabit, pomogło dodanie certyfikatów.

1. otworzyć "Opcje" przeglądarki
2. przejść do zakładki "Zaawansowane -> Certyfikaty"
3. wybrać "Wyświetl certyfikaty"
4. jeśli na liście są certyfikaty Arcabit należy je skasować, po
czym wyłączyć i włączyć przeglądarkę, i ponownie otworzyć okno
certyfikatów (pkt. 1-3); jeśli natomiast certyfikatów nie ma
wykonujemy pozostałe punkty

4. w zakładce "Organy certyfikacji" wybrać "Importuj"
5. otworzyć folder:
c:\programdata\arcabit\arcafilter\ssl
6. zaznaczyć "Arcabit Security 2.cer" i kliknąć "Otwórz"
7. zaznaczyć wszystkie trzy checkbox'y opisane jako "Zaufaj temu
CA..." i wybrać "OK"
8. zamknąć "Menedżer certyfikatów" przez wybranie "OK"
Po wykonaniu powyższej instrukcji należy zamknąć i ponownie otworzyć Firefoksa.
Demo72
 
Posty: 2
Z nami od: 15 września 2016, 19:53


Wróć do Przeglądarka Firefox

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Rostov, Yahoo [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: