MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Biały ekran w przegladarce SM 1.0pl i blokada w Kurierze SM

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

Biały ekran w przegladarce SM 1.0pl i blokada w Kurierze SM

Postautor: Hator » 03 czerwca 2006, 00:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.0.1) Gecko/20060130 SeaMonkey/1.0

Witam!

Mam 2 problemy. Być może ich rozwiązanie jest gdzieś na tym forum, ale mi nie udałało się tego znaleźć, albo jestem zbyt zielony.

1. Kurier Poczty SM.
Mam założonych kilka kont pocztowych i od pewnego czasu mam problem z wysłaniem wiadomości przez 2 z nich. Odbiór odbywa się bez problemu, ale kiedy przychodzi mi wysłać maila, za każdym razem wyskakuje powiadomienie o wpisanie hasła dostępu do serwera pop. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż owo hasło figuruje już w menadżerze haseł Kuriera, a mimo to pojawia się monit o jego podanie.:evil:
Skasowałem oba upeirdliwe konta i dodałem je ponownie - bez rezultatu.
Czy mam uszkodzony jakiś plik? Pozostałe konta działają prawidłowo w obie strony.

2. Przegladarka SM wersja 1.0 PL
Tutaj mam dwa problemy.
a) zainstalowałem wtyczkę do Flashgota, która okazała się dziwnie niekompatybilna, ponieważ w profilu admina SM obsługuje ją normalnie, natomiast na moim "użytkowym koncie" w XP wcale nie chce działać. Poza tym w obu przypadkach mam rozszerzony dolny pasek przeglądarki z czerwonym tekstem:
<munuitem id="flashgot-main-menuitem-sel"
----------^

Wg mnie wtyczka chyba jest uszkodzona, ale nie wiem, jak się tego pozbyć z ustawień, skoro dotyczy obu profili na obu kontach w systemie :(

b) Drugi problem dotyczy już tylko "konta Użytkowego". Po włączeniu SeaMonkey, automatycznie znika zawartość wyświetlanej strony. Na początku wczytuje się normalnie, a kiedy już się wszystko załaduje to widzę jedynie "biały ekran" zamiast strony. Problem dotyczy każdej strony na jaką chcę wejśc, to jest bez znaczenia. :-(