MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

[SM 1.1.13/XP] Zapisywanie plików nie działa

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

[SM 1.1.13/XP] Zapisywanie plików nie działa

Postautor: juzwa » 16 listopada 2008, 11:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.1.18) Gecko/20081031 SeaMonkey/1.1.13

"nie może zostać zapisany, ponieważ nie może odczytac pliku źródłowego"

usuwałem i profil i przeinstalowywałem SM itp itd - nie działa i już

czemu?

i jak temu zaradzić
juzwa
 

Postautor: Grzegorz » 16 listopada 2008, 11:55

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.4) Gecko/2008110400 Ubuntu/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.4

To chyba wina serwera, a nie programu. Spotkałem się z tym, dosłownie parę razy, i za każdym razem wystarczyło ponowić pobieranie.
GnuPG. Podpisuję własne wypowiedzi. | TrueCrypt. Ufam kryptografii, nie państwu. | Tor. Dbam o swoją prywatność. | OTR. Moje rozmowy nie są podsłuchiwane.

Załóż konto lub kup domenę WWW z linka polecającego: http://www.hekko.pl/?ref=34295
Grzegorz
Moderator
 
Posty: 7486
Z nami od: 15 kwietnia 2007, 12:33

Postautor: juzwa » 16 listopada 2008, 13:14

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.1.18) Gecko/20081031 SeaMonkey/1.1.13

GrzegorzJZD pisze:To chyba wina serwera, a nie programu. Spotkałem się z tym, dosłownie parę razy, i za każdym razem wystarczyło ponowić pobieranie.


dzięki za wskazówkę

mi pomogło

1)odinstalowanie SM
2)ściągnięcie SM od nowa
3)zainstalowanie SM
juzwa
 


Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: