MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Problem z instalacją w 0.9.9+

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

Problem z instalacją w 0.9.9+

Postautor: GabrielBaines » 23 marca 2002, 15:54

Przeglądarka: -

Mam nastepujący problem:

Zainstalowałem Mozille 0.9.9+ buildID: 2002032203 na Win98 PL, wersja z zip-a, bez talkback. Chodzi bez problemu.

Problem pojawil sie po instalacji polskich ustawień językowych. Instalowałem oczywiście wersje najnowszą, czyli 0.9.9. Log z instalacji (plik install.log w katalogu mozilli) pokazuje, że instalacje Lang-Pl, Reg-Pl i Addons zakończyły się sukcesem (Install completed successfully). W preferenacjach pod Appearence -> Languages/Content packs pojawiły się zgodnie z oczekiwaniami polski content pack i polski language pack.

Niestety są dwa problemy:
- zmiana ustawień językowych w preferencjach nie powoduje żadnych skutków (oczywiście restartowałem Mozillę). Jedynym sposobem włączenia polskich ustawień jest utworznie nowego profilu i wybór polskiego ustawień regionalnych przy jego tworzeniu, w Profile Managerze.
- Dla profilu o polskich ustawieniach, bez względu na wybrany theme, na samym dole okna (poniżej paska statusu) pojawia się czerwony komunikat (błąd z parsera XUL-a?) zaczynający sie od:
<menuitem label="&downloadManagerCmd.label;" ...

Jest to co prawda nightly build, ale jest to już kolejny, który próbuje i efekt jest ten sam. (Poprzednio próbowałem 20020316).

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Jakiś pomysł. Co na to poradzic?

==
Gabriel
GabrielBaines
Moderator
 
Posty: 450
Z nami od: 05 marca 2002, 21:42

Re: Problem z instalacją w 0.9.9+

Postautor: GmbH » 23 marca 2002, 16:21

Przeglądarka: -

GabrielBaines pisze:Problem pojawil sie po instalacji polskich ustawień językowych. Instalowałem oczywiście wersje najnowszą, czyli 0.9.9. Log z instalacji (plik install.log w katalogu mozilli) pokazuje, że instalacje Lang-Pl, Reg-Pl i Addons zakończyły się sukcesem (Install completed successfully). W preferenacjach pod Appearence -> Languages/Content packs pojawiły się zgodnie z oczekiwaniami polski content pack i polski language pack.

Niestety są dwa problemy:
- zmiana ustawień językowych w preferencjach nie powoduje żadnych skutków (oczywiście restartowałem Mozillę). Jedynym sposobem włączenia polskich ustawień jest utworznie nowego profilu i wybór polskiego ustawień regionalnych przy jego tworzeniu, w Profile Managerze.
- Dla profilu o polskich ustawieniach, bez względu na wybrany theme, na samym dole okna (poniżej paska statusu) pojawia się czerwony komunikat (błąd z parsera XUL-a?) zaczynający sie od:
<menuitem label="&downloadManagerCmd.label;" ...


Niestety w ostanich trunkach przełaczanie języków nie działa - nie wiem czy został zgłoszony już bug na bugzilli, będę musiał sprawdzić...

A co do błędu parsera XUL - nasze langpacki przeznaczone są do konretnych wersji Mozilli, w 0.9.9+ dodano nowy komponent do którego stringi nie zostały zdefiniowane w langpacku 0.9.9 dlatego właśnie występuje ten błąd. Jeśli chcesz testować nowe wersje Mozilli z naszymi langpackami to proszę skontaktuj się ze mną a uzgodnimy co i jak.
GmbH
 
Posty: 823
Z nami od: 30 stycznia 2002, 22:38


Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: