MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Jak naprawić plik poczty przychpdzącej w SeaMonkey 1.1.9?

Tematy specyficzne dla pakietów SeaMonkey oraz Mozilla Suite

Moderator: Pomocy?!

Jak naprawić plik poczty przychpdzącej w SeaMonkey 1.1.9?

Postautor: lukand » 29 listopada 2018, 19:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0 Cyberfox/52.5.0

Zwracam się z prośbą o wsparcie. Pobierałem dzisiaj pocztę i w trakcie tej czynności SeaMonkey 1.1.9 w Windows 98 zawiesił się w efekcie czego zmuszony byłem do restartu komputera. Niestety w konsekwencji zniknęły wszystkie wiadomości, które pobrałem przed dniem dzisiejszym. W folderze poczty odebranej miałem utworzone podfoldery i te wiadomości pozostały nienaruszone. Natomiast licznik wiadomości w katalogu głównym pokazuje tylko wiadomości pobrane dzisiaj, zaś liczba pokazująca rozmiar wszystkich plików poczty wskazuje, wartość około 2,3 GB. Przejrzałem też stosowny katalog w Eksploratorze i tam plik poczty katalogu głównego pokazuje tę samą wielkość, co w programie pocztowym. Czy w związku z zaistniałą sytuacją istnieje metoda na przywrócenie dostępu do niewidocznych wiadomości?
lukand
 
Posty: 35
Z nami od: 06 lutego 2004, 11:41

Wróć do Pakiet SeaMonkey i Mozilla Suite

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: