MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Literal objects i konstruktory

Projektowanie aplikacji i rozszerzeń opartych na technologiach Mozilla Foundation: XUL, JavaScript, XPCOM, XBL i innych

Moderator: Pomocy?!

Literal objects i konstruktory

Postautor: korro » 19 października 2009, 09:21

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3 CNS_UA; AD_LOGON=4C47452E4E4554; (.NET CLR 3.5.30729)

Witam.
W jaki sposób dodać konstruktor do tego obiektu?
Czy w ogóle stosuje się konstruktory w takich obiektach?
Pseudo konstruktorem może być funkcja, którą wywołamy ręcznie, czy to poprawne z punktu widzenia czystości kodu?
Kod: Zaznacz cały
var circle = {
  radius : 9,
  getArea : function()
  {
    return (this.radius * this.radius) * Math.PI;
  }
};
korro
 
Posty: 61
Z nami od: 06 marca 2005, 21:53

Odp: Literal objects i konstruktory

Postautor: Gandalf » 11 kwietnia 2010, 10:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; en-US; rv:1.9.3a5pre) Gecko/20100409 Minefield/3.7a5pre

Kod: Zaznacz cały
var circle = function Circle(n) {
  this.radius = n;
}

circle.prototype = {
  radius : 9,
  getArea : function()
  {
    return (this.radius * this.radius) * Math.PI;
  }
};
IE jest to aplikacja, która pozwala przeglądać internet z Twojego komputera i na odwrót
Gandalf
 
Posty: 1802
Z nami od: 29 czerwca 2002, 04:37
Lokalizacja: Warszawa


Wróć do Programowanie z użyciem technologii Mozilli

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: