Fetch Failed Marker b2c4
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Fetch Failed Marker b2c4
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.186 Safari/537.36
Witam,
po zakupie komputera zainstalowałem na nim mozillę thunderbird i dodałem swoje adresy mailowe. Po pobraniu się wiadomości zacząłem używać poczty jak dawniej. Pojawił się jednak problem z pocztą o2.pl Po wejściu w folder odebrane pojawia się następujący błąd: "bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się. Serwer pocztowy konta x@o2.pl odpowiedział fetch failed (marker:b2c4 i dalej za każdym razem inny ciąg znaków). Co może być przyczyną? Wiadomości wyświetlają się normalnie.
po zakupie komputera zainstalowałem na nim mozillę thunderbird i dodałem swoje adresy mailowe. Po pobraniu się wiadomości zacząłem używać poczty jak dawniej. Pojawił się jednak problem z pocztą o2.pl Po wejściu w folder odebrane pojawia się następujący błąd: "bieżąca operacja dla folderu "Odebrane" nie powiodła się. Serwer pocztowy konta x@o2.pl odpowiedział fetch failed (marker:b2c4 i dalej za każdym razem inny ciąg znaków). Co może być przyczyną? Wiadomości wyświetlają się normalnie.
- Michailow
- Posty: 1
- Z nami od: 26 marca 2018, 08:09
Odp: Fetch Failed Marker b2c4
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/65.0.3325.162 Safari/537.36 OPR/52.0.2871.30
Zrób sobie nowy folder na stronie O2 i przenieś może tam obecne wiadomości z odebrane (Thunderbird zamknięty w tym czasie), jak się przeniesie na tamten folder, to może problem jest z jakąś wiadomością e-mail. Nie wiem jak to zadziała jak używasz np. POP3 a nie IMAP.
Może też problem nie minąć i nie przenieść się na nowy folder.
W Google taki błąd "nie istnieje", więc chyba trzeba by jakoś dokładniej szukać.
Może też problem nie minąć i nie przenieść się na nowy folder.
W Google taki błąd "nie istnieje", więc chyba trzeba by jakoś dokładniej szukać.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1921
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: Fetch Failed Marker b2c4
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0
To jest problem z pocztą o2.pl, a nie z Thunderbirdem. Zgłoś się do admina lub supportu o2.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8319
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Fetch Failed Marker b2c4
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.81 Safari/537.36
Witam, miałem podobny problem z pocztą o2 w thunderbidzie. Problematyczna okazała się wiadomość z nieprawidłową datą (jakaś reklama butów z 2001 roku), czyli czasu jeszcze przed założeniem konta pocztowego, po jej skasowaniu problem zniknął. Proszę zrobić sortowanie wiadomości według dat i odnaleźć tę niepasującą do reszty.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- biliusz23
- Posty: 1
- Z nami od: 07 września 2018, 17:32
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]