MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak polskich znaków w podpisie

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Brak polskich znaków w podpisie

Postautor: Jahith » 26 listopada 2018, 14:26

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

Właśnie zaktualizowałem Thunderbirda do wersji 60.3.1 i zjada mi znaki z podpisu. Mam podpis HTML napisany w notatniku i zakodowany w ANSI. Przy pisaniu nowej wiadomości występuje błędne formatowanie. Po zmianie kodowania na UTF8. Problem znika. Czy też się tak u was dzieje?
Jahith
 
Posty: 1
Z nami od: 26 listopada 2018, 14:08

Odp: Brak polskich znaków w podpisie

Postautor: Franiu » 03 grudnia 2018, 13:18

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

Dokładnie mam to samo i chętnie poznam rozwiązanie.
Uzdrawiam;

Franchesco
Franiu
 
Posty: 46
Z nami od: 25 października 2004, 06:09

Odp: Brak polskich znaków w podpisie

Postautor: krystian3w » 06 grudnia 2018, 00:17

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

"Zapisz jako..." i wybierać UTF-8?

Opcjonalnie zacząć używać np. notepad++, nawet ma kolorowanie składni jak wybierze się np. html z opcji lub otworzy plik z rozszerzeniem ".htm" / ".html".
krystian3w
 
Posty: 488
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Exabot [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: