MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Brak poczty po aktualizacji systemu

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Brak poczty po aktualizacji systemu

Postautor: Roksa17 » 15 sierpnia 2019, 17:16

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0

Wiem, ze podobne tematy już były na forum,ale niestety dalej nie znalazła. Otóż po wczorajszej aktualizacji Windowsa Thunderbird przestał mi wyświetlać foldery oraz wiadomości jakie w nich były. Widać je jak wyszukam wiadomości np. po nazwisku, ale jak się kliknie w nie to jest biała plama, nie ma tego maila. Usunęłam już rozszerzenia, nic nie dało, tylko powróciła książka z adresami, którą wcześniej też gdzieś zeżarło. Zrobiłam napraw folder, nic. To tak wygląda jakby je zarchiwizowało, tylko zupełnie nie wiem jak to otworzyć...
Roksa17
 
Posty: 3
Z nami od: 15 sierpnia 2019, 17:11

Odp: Brak poczty po aktualizacji systemu

Postautor: Roksa17 » 10 września 2019, 12:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0

Podbijam temat? Nikt nie umie poradzić?
Roksa17
 
Posty: 3
Z nami od: 15 sierpnia 2019, 17:11

Odp: Brak poczty po aktualizacji systemu

Postautor: dexter » 10 września 2019, 13:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:71.0) Gecko/20100101 Firefox/71.0

Sprawdź w katalogu Mail lub ImapMail, czy poczta znajduje się fizycznie na dysku.
dexter
Moderator
 
Posty: 7692
Z nami od: 02 października 2004, 21:30


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: