Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.
Moderator: Pomocy?!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/100.0.4896.127 Safari/537.36
Dzień dobry. Używam Thunderbirda ładnych parę lat, ostatnio zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Teraz wszystkie maile z każdego z konta (posiadam 4 konta pocztowe podpięte) wysłane są z jednego maila. Przy ustawieniach SMTP mam ustawione jako domyślne konto. I cały czas to samo. Co może być przyczyną, bo tracę już 3 godzinę. Wdzięczny będę za każdą pomoc i poświecony czas. Pozdrawiam.
- skarżyski
- Posty: 1
- Z nami od: 28 kwietnia 2022, 21:03
Odp: Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/101.0.4951.41 Safari/537.36
Sprawdziłem u siebie bo to by była u mnie bardzo poważna awaria gdyż mam dwa konta tez firmowe podpięte. U mnie działa to normalnie. W sensie nie ma tego próbnemu. Mam aktualny program.
Portal ToTemat - artykuły tematyczne.
- tomeh
- Posty: 43
- Z nami od: 14 czerwca 2010, 22:19
Odp: Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101 Firefox/102.0
Jeśli jeszcze to aktualny problem, to:
Sprawdź ustawienia serwera wychodzącego dla każdego konta: wejdź na nazwę jakiegoś konta, stąd "Ustawienia konta" na prawo u góry.
Teraz zjedź od razu na dół aż pod kontami wyświetli się "Poczta wychodząca" i to wybierz.
W konfiguracji poczty wychodzącej możesz przejrzeć wszystkie serwery, sprawdź w Szczegółach serwera czy mają właściwe nazwy użytkowników, do każdego konta masz mieć osobny serwer poczty wychodzącej.
Nie zamykając okna możesz sprawdzić ustawienia każdego konta, wybierz jakieś konto i na dole jego karty "Konfiguracja konta" kliknij "Edytuj serwer SMTP" i zobacz, czy masz właściwie przypisanego użytkownika.
Ja też miałam ten problem po zmianie sposobu autoryzacji, coś źle zrobiłam wtedy. Ale w końcu to wyprostowałam. Pozdrawiam.
Sprawdź ustawienia serwera wychodzącego dla każdego konta: wejdź na nazwę jakiegoś konta, stąd "Ustawienia konta" na prawo u góry.
Teraz zjedź od razu na dół aż pod kontami wyświetli się "Poczta wychodząca" i to wybierz.
W konfiguracji poczty wychodzącej możesz przejrzeć wszystkie serwery, sprawdź w Szczegółach serwera czy mają właściwe nazwy użytkowników, do każdego konta masz mieć osobny serwer poczty wychodzącej.
Nie zamykając okna możesz sprawdzić ustawienia każdego konta, wybierz jakieś konto i na dole jego karty "Konfiguracja konta" kliknij "Edytuj serwer SMTP" i zobacz, czy masz właściwie przypisanego użytkownika.
Ja też miałam ten problem po zmianie sposobu autoryzacji, coś źle zrobiłam wtedy. Ale w końcu to wyprostowałam. Pozdrawiam.
- Rillen
- Posty: 1
- Z nami od: 05 sierpnia 2022, 12:24
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]