MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.

Postautor: skarżyski » 28 kwietnia 2022, 21:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/100.0.4896.127 Safari/537.36

Dzień dobry. Używam Thunderbirda ładnych parę lat, ostatnio zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Teraz wszystkie maile z każdego z konta (posiadam 4 konta pocztowe podpięte) wysłane są z jednego maila. Przy ustawieniach SMTP mam ustawione jako domyślne konto. I cały czas to samo. Co może być przyczyną, bo tracę już 3 godzinę. Wdzięczny będę za każdą pomoc i poświecony czas. Pozdrawiam.
skarżyski
 
Posty: 1
Z nami od: 28 kwietnia 2022, 21:03

Odp: Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.

Postautor: tomeh » 04 maja 2022, 14:46

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/101.0.4951.41 Safari/537.36

Sprawdziłem u siebie bo to by była u mnie bardzo poważna awaria gdyż mam dwa konta tez firmowe podpięte. U mnie działa to normalnie. W sensie nie ma tego próbnemu. Mam aktualny program.
Portal ToTemat - artykuły tematyczne.
tomeh
 
Posty: 43
Z nami od: 14 czerwca 2010, 22:19

Odp: Thunderbird wysyła poczte z drugiego konta.

Postautor: Rillen » 05 sierpnia 2022, 12:45

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101 Firefox/102.0

Jeśli jeszcze to aktualny problem, to:
Sprawdź ustawienia serwera wychodzącego dla każdego konta: wejdź na nazwę jakiegoś konta, stąd "Ustawienia konta" na prawo u góry.
Teraz zjedź od razu na dół aż pod kontami wyświetli się "Poczta wychodząca" i to wybierz.
W konfiguracji poczty wychodzącej możesz przejrzeć wszystkie serwery, sprawdź w Szczegółach serwera czy mają właściwe nazwy użytkowników, do każdego konta masz mieć osobny serwer poczty wychodzącej.
Nie zamykając okna możesz sprawdzić ustawienia każdego konta, wybierz jakieś konto i na dole jego karty "Konfiguracja konta" kliknij "Edytuj serwer SMTP" i zobacz, czy masz właściwie przypisanego użytkownika.
Ja też miałam ten problem po zmianie sposobu autoryzacji, coś źle zrobiłam wtedy. Ale w końcu to wyprostowałam. Pozdrawiam.
Rillen
 
Posty: 1
Z nami od: 05 sierpnia 2022, 12:24


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: