Wyłączenie nie działającego konta
Moderator: Pomocy?!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wyłączenie nie działającego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0
Dzień dobry. Mam trzy konta ustawione w Thunderbirdzie, ale dwóch już nie używam. Czy jest jakiś sposób, żeby je wyłączyć, ale nie usunąć. Usuniecie konta powoduje chyba, że nie będę miał dostępu do emaili, które na tych kontach miałem. Teraz mam tak, żeTB co jakiś czas, dość często wysyła mi komunikat, żeby się zalogować na serwer. Takich komunikatów potrafi być kilkanaście w tle, które muszę wyłączać ręcznie. Dodam, że nie da rady ręcznie usunąć danych konta, nazwa użytkownika, hasło itd.
- wolraf
- Posty: 7
- Z nami od: 21 września 2022, 11:35
Odp: Wyłączenie nie działającego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:107.0) Gecko/20100101 Firefox/107.0
Wyłącz tylko pobieranie poczty.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8326
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Wyłączenie nie działającego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0
dexter pisze:Wyłącz tylko pobieranie poczty.
A podpowiedziałbyś jak to zrobić, bo to rzeczywiście rozwiązałoby problem, ciągle wyskakujących komunikatów: wprowadź hasło użytkownika i logowanie na koncie nie powiodło się. Jakoś nie widzę opcji żeby można było odznaczyć konta do pobrania wiadomości.
- wolraf
- Posty: 7
- Z nami od: 21 września 2022, 11:35
Odp: Wyłączenie nie działającego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:107.0) Gecko/20100101 Firefox/107.0
https://support.mozilla.org/pl/kb/umiej ... jnych-kont
Konfiguracja kont -> Konfiguracja serwera
Konfiguracja kont -> Konfiguracja serwera
- Sprawdzaj podczas uruchamiania, czy są nowe wiadomości:
- Sprawdzaj, czy nadeszły nowe wiadomości co __ minut
- dexter
- Moderator
- Posty: 8326
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Wyłączenie nie działającego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0
Tak, dziękuję, o takie rozwiązanie mi chodziło.
- wolraf
- Posty: 7
- Z nami od: 21 września 2022, 11:35
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter