MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Wyłączenie nie działającego konta

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Wyłączenie nie działającego konta

Postautor: wolraf » 21 września 2022, 11:44

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0

Dzień dobry. Mam trzy konta ustawione w Thunderbirdzie, ale dwóch już nie używam. Czy jest jakiś sposób, żeby je wyłączyć, ale nie usunąć. Usuniecie konta powoduje chyba, że nie będę miał dostępu do emaili, które na tych kontach miałem. Teraz mam tak, żeTB co jakiś czas, dość często wysyła mi komunikat, żeby się zalogować na serwer. Takich komunikatów potrafi być kilkanaście w tle, które muszę wyłączać ręcznie. Dodam, że nie da rady ręcznie usunąć danych konta, nazwa użytkownika, hasło itd.
wolraf
 
Posty: 7
Z nami od: 21 września 2022, 11:35

Odp: Wyłączenie nie działającego konta

Postautor: dexter » 21 września 2022, 12:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:107.0) Gecko/20100101 Firefox/107.0

Wyłącz tylko pobieranie poczty.
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Wyłączenie nie działającego konta

Postautor: wolraf » 21 września 2022, 15:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0

dexter pisze:Wyłącz tylko pobieranie poczty.

A podpowiedziałbyś jak to zrobić, bo to rzeczywiście rozwiązałoby problem, ciągle wyskakujących komunikatów: wprowadź hasło użytkownika i logowanie na koncie nie powiodło się. Jakoś nie widzę opcji żeby można było odznaczyć konta do pobrania wiadomości.
wolraf
 
Posty: 7
Z nami od: 21 września 2022, 11:35

Odp: Wyłączenie nie działającego konta

Postautor: dexter » 21 września 2022, 15:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:107.0) Gecko/20100101 Firefox/107.0

https://support.mozilla.org/pl/kb/umiej ... jnych-kont

Konfiguracja kont -> Konfiguracja serwera
  • Sprawdzaj podczas uruchamiania, czy są nowe wiadomości:
  • Sprawdzaj, czy nadeszły nowe wiadomości co __ minut
dexter
Moderator
 
Posty: 8319
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Wyłączenie nie działającego konta

Postautor: wolraf » 21 września 2022, 22:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0

Tak, dziękuję, o takie rozwiązanie mi chodziło. :D
wolraf
 
Posty: 7
Z nami od: 21 września 2022, 11:35


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: