MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Otwieranie folderu inbox

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Otwieranie folderu inbox

Postautor: rjanusz@vp.pl » 21 marca 2023, 18:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/111.0

Proszę o pomoc.Od jakiegoś czasu TB nie ściągał mi poczty ,lub ściągał raz na kilka godzin( pomimo ustawienia,że ma sprawdzać co 5 min. ) Wreszcie całkiem przestał ściągać. Nie mogąc sobie z tym poradzić odinstalowałem Thunderbirda , usunąłem profile i wykonałem czystą instalację. Niestety problem pozostał. Po uruchomieniu w lewym dolnym rogu jest status otwieranie folderu inbox przez długi czas( albo porządkowanie folderu) . A na koniec wyskakuje komunikat ,że przekroczono limit czasu połączenia z serwerem imap. Dodatkowo przy wysyłaniu poczty wyskakuje komunikat:"Wiadomość została wysłana, ale nie umieszczono jej kopii w folderze Wysłane z powodu błędów sieciowych lub dostępu do plików.
Można spróbować ponownie lub zapisać wiadomość lokalnie w „Lokalne foldery/Wysłane"
Pocztę mam na Onecie. Outlok ściąga normalnie.
rjanusz@vp.pl
 
Posty: 1
Z nami od: 21 marca 2023, 14:54

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: