Proszę o pomoc.Od jakiegoś czasu TB nie ściągał mi poczty ,lub ściągał raz na kilka godzin( pomimo ustawienia,że ma sprawdzać co 5 min. ) Wreszcie całkiem przestał ściągać. Nie mogąc sobie z tym poradzić odinstalowałem Thunderbirda , usunąłem profile i wykonałem czystą instalację. Niestety problem pozostał. Po uruchomieniu w lewym dolnym rogu jest status otwieranie folderu inbox przez długi czas( albo porządkowanie folderu) . A na koniec wyskakuje komunikat ,że przekroczono limit czasu połączenia z serwerem imap. Dodatkowo przy wysyłaniu poczty wyskakuje komunikat:"Wiadomość została wysłana, ale nie umieszczono jej kopii w folderze Wysłane z powodu błędów sieciowych lub dostępu do plików.
Można spróbować ponownie lub zapisać wiadomość lokalnie w „Lokalne foldery/Wysłane"
Pocztę mam na Onecie. Outlok ściąga normalnie.
Otwieranie folderu inbox
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Otwieranie folderu inbox
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/111.0
- rjanusz@vp.pl
- Posty: 1
- Z nami od: 21 marca 2023, 14:54
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]