MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Kilka dużych problemów z Thunderbird na raz

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Kilka dużych problemów z Thunderbird na raz

Postautor: maxmario7 » 02 lutego 2023, 09:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/109.0

Proszę o POMOC

Problem 1.
Thuderbird zajmuje coraz więcej miejsca na dysku C. Obecnie 179 GB (!) Nie wiem co jest powodem, mam 4 skrzynki pocztowe

Problem 2.
Od ok 8 miesięcy brak możliwości wykonania komendy Uporządkuj foldery. Początkowo pojawiał się komunikat ze względu na niewystarczającą ilość przestrzeni dyskowej uporządkowanie folderów jest niemożliwe. Zmieniłem partycje dysków i dodałem 50 GB do dysku C. Thiderbird zasugerował porządkowanie folderu aby zaoszczędzić 1.1 GB miejsca. Wielokrotnie dawałęm wykonaj ale raz kolejnego dnia pojawiał się komunikat 900 Mb a kolejne dni znów 1 lub 1.1 Gb. Nie udało się zatem zrobić porządkowania folderów

Problem 3.
Niektóre maile nie wczytują się poprawnie i w miejscu gdzie jest treśc jest albo sam kod (mimo że wcześniej była pokazywana treść) albo jest wszystko puste i nie można podglądnąć wiadomości - niewidoczne są nawet wówczas informacje o nadawcy - widać jedynie tytuł treści maila. Po wejściu w pocztę na serwerze (nie przez thuderbirda) natomiast można to zobacyć
maxmario7
 
Posty: 8
Z nami od: 31 stycznia 2018, 21:49

Odp: Kilka dużych problemów z Thunderbird na raz

Postautor: ŁukaszLMK » 06 sierpnia 2025, 17:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:141.0) Gecko/20100101 Firefox/141.0

Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie na Problem 2 ?
Wciąż pojawia mi się błąd "Uporządkowanie folderu "Odebrane konta ...@.....pl" było niemożliwe, ponieważ operacja zapisywania danych w folderze się nie powiodła. Należy upewnić się, że dostępna jest wystarczająca ilość miejsca na dysku oraz, że masz wymagane prawa zapisu do systemu plików, a następnie spróbować ponownie.".
Błąd zaczął pojawiać się po braku miejsca na skrzynce. Miejsce na skrzynce już zwolniłem. Na dyskach twardych na laptopie mam wolne 50GB i 800GB. Emaile wciąż przychodzą i wychodzą. Nie mam tylko emaili z kilku dni z czasu kiedy na skrzynce nie było miejsca.
Wiesz co mogę zrobić aby Błąd przestał przychodzić?
ŁukaszLMK
 
Posty: 2
Z nami od: 06 sierpnia 2025, 17:02


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: