Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Moderator: Pomocy?!
Zakładanie nowego/drugiego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1
Można założyć drugie konto na darmowym Thunderbirdzie?
Jeśli tak to w którym miejscu jest błąd?
- grifart
Odp: Zakładanie nowego/drugiego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1
-----------------------------------------------------------------------
taką dostaję notkę przy instalacji, dane wpisane poprawnie...
- grifart
Odp: Zakładanie nowego/drugiego konta
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
- Gość
Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.62
ostatnio kupiłem sobie drugi komputer, na którym zainstalowałem sobie najnowszego TB ze strony mozilli. Na moim poprzednim komputerze miałem ładnie skonfogurowanego TB (na bieżąco uaktualniany), na który miałem ustawione 3 konta gmaila i 1 konto o2. Wszystko działało bez jakichkolwiek błędów.
Schody zaczęły się, gdy chciałem skonfigurować konta na nowym kompie.
Za każdym razem, gdy dodaję nowe konto, nie ważne czy przez konfiguracje kont czy przez dodaj nowe konto, za każdym razem i dla każdego konta - nie ważne czy o2, czy gmail dostaję w oknie konfiguracji błąd:
"Konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana - prosze sprawdzić nazwę użytkownika i hasło."
Hasła, które wpisuję są za każdym razem 100% poprawne, próbowałem nawet kopiować z notatnika. Błąd wychodzi niezależnie od serwera.
Do tej pory na poprzednim komputerze nie miałem problemu, wszystko działało "out of the box".
Ustawiałem wszystko wg informacji ze stron o2, z gmaila, ale za każdym razem jest to samo, czyli powyższy błąd.
Reinstal TB robiłem z 10 razy, próbowałem nawet wersji 3.x (nie pamiętam juz ile) i dalej kicha.
Przywracałem Mozbackup profile ze starego kompa i ciągle nic.
W firewallu TB ma pełen i nielimitowany dostęp do sieci - sprawdzałem ustawienia.
Czy mógłbym zatem prosić o pomoc, co mogę zrobić aby TB znów zaczął działać?
- andre_wj
- Posty: 1
- Z nami od: 27 kwietnia 2012, 08:16
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
- edwardolapiesta
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
- lukaszc
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
Usuwałem całkowicie profil, poczyściłem rejestry po odinstalowaniu i niby pewien czas jest ok, ale po ponownym uruchomieniu znów wszystko się pieprzy....
W pracy używam wersję 11.0.1 i nie ma najmniejszych problemów, także dzisiaj po powrocie do domu i tam wrócę do starszej wersji...
- jarmk
- Posty: 180
- Z nami od: 16 lutego 2007, 09:49
- Lokalizacja: Żuławy
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64
- radzik07
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0
Edit: wróciłem do "11"-ki i jest wszystko ok...
- jarmk
- Posty: 180
- Z nami od: 16 lutego 2007, 09:49
- Lokalizacja: Żuławy
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.289 Version/12.02
- daw!d
- Posty: 2
- Z nami od: 08 października 2012, 12:31
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:18.0) Gecko/18.0 Firefox/18.0
2. Chodzi o serwer GMaila? Sprawdź również poprawność portów.
- dexter
- Moderator
- Posty: 8325
- Z nami od: 02 października 2004, 21:30
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.289 Version/12.02
Poradziłem sobie z tym. Po wypełnieniu formularza, wciśnięciu "Kontynuuj" a następnie "Gotowe" pojawia się ten błąd. Wybrałem więc konfigurację zaawansowaną i "Utwórz konto i edytuj jego ustawienia". Utworzyło się konto i co najważniejsze działa.
Nie zmieniałem żadnych ustawień, Thunderbird sam nie wie dlaczego wywala ten błąd.
- daw!d
- Posty: 2
- Z nami od: 08 października 2012, 12:31
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/23.0.1271.64 Safari/537.11
- dkk
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
- mlokos
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31
Miałem taki sam problem i udało się go rozwiązać , usunąłem certyfikaty bezpieczeństwa - Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> Wyświetl certyfikaty i usunąłem te związane z serwerem, który odrzucał hasło i wszystko działa.
- off-ca
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
- Dexter54
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
- xxxaxa
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0
- Gość
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
- bulin1304
Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0
Miałem ten sam problem. Przyczyną problemu okazał się być antywirus (u mnie Avast). Po wyłączeniu programu antywirusowego udało mi się stworzyć nowe konto w TB bez żadnego problemu. Także polecam sprawdzić jeszcze ustawienia antywirusa.
- Avallach
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]