MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Zakładanie nowego/drugiego konta

Postautor: grifart » 17 października 2011, 11:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1

Próbuje założyć nowe/drugie konto pocztowe na Thunderbird, niestety przy sprawdzaniu hasła dostaję notkę że konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana i w tym samym momencie dostaję notkę od dostawcy internetu o wykryciu wirusa.
Można założyć drugie konto na darmowym Thunderbirdzie?
Jeśli tak to w którym miejscu jest błąd?
grifart
 

Odp: Zakładanie nowego/drugiego konta

Postautor: grifart » 17 października 2011, 11:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1

http://imageshack.us/photo/my-images/853/kontoss.jpg/
-----------------------------------------------------------------------
taką dostaję notkę przy instalacji, dane wpisane poprawnie...
grifart
 

Odp: Zakładanie nowego/drugiego konta

Postautor: Gość » 25 stycznia 2012, 15:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1

Czy rozwiązałeś ten problem? Mam to samo
Gość
 

Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: andre_wj » 27 kwietnia 2012, 09:06

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.62

Witam,

ostatnio kupiłem sobie drugi komputer, na którym zainstalowałem sobie najnowszego TB ze strony mozilli. Na moim poprzednim komputerze miałem ładnie skonfogurowanego TB (na bieżąco uaktualniany), na który miałem ustawione 3 konta gmaila i 1 konto o2. Wszystko działało bez jakichkolwiek błędów.
Schody zaczęły się, gdy chciałem skonfigurować konta na nowym kompie.
Za każdym razem, gdy dodaję nowe konto, nie ważne czy przez konfiguracje kont czy przez dodaj nowe konto, za każdym razem i dla każdego konta - nie ważne czy o2, czy gmail dostaję w oknie konfiguracji błąd:

"Konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana - prosze sprawdzić nazwę użytkownika i hasło."

Hasła, które wpisuję są za każdym razem 100% poprawne, próbowałem nawet kopiować z notatnika. Błąd wychodzi niezależnie od serwera.
Do tej pory na poprzednim komputerze nie miałem problemu, wszystko działało "out of the box".
Ustawiałem wszystko wg informacji ze stron o2, z gmaila, ale za każdym razem jest to samo, czyli powyższy błąd.
Reinstal TB robiłem z 10 razy, próbowałem nawet wersji 3.x (nie pamiętam juz ile) i dalej kicha.
Przywracałem Mozbackup profile ze starego kompa i ciągle nic.
W firewallu TB ma pełen i nielimitowany dostęp do sieci - sprawdzałem ustawienia.

Czy mógłbym zatem prosić o pomoc, co mogę zrobić aby TB znów zaczął działać?
andre_wj
 
Posty: 1
Z nami od: 27 kwietnia 2012, 08:16

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: edwardolapiesta » 27 maja 2012, 18:11

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Ja mam tak samo. Różne konta, różne serwery... Nie mam już pojęcia, co mógłbym jeszcze zrobić, by zadziałało. Nie chce innego programu pocztowego...
edwardolapiesta
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: lukaszc » 31 maja 2012, 08:14

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0

Mam podobny problem niestety nie umiem sobie z nim poradzić przez rok programu używałem bez zarzutu , niestety przed wczoraj padł i prosi cały czas o hasło ale niestety nawet po jego wpisaniu nie zawsze chce pobrać pocztę czasami bez przerwy pojawia się monit o hasło
lukaszc
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: jarmk » 31 maja 2012, 09:34

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

No i ja dołączam się do poprzedników wątku...mi tez się wszystko "chrzani", nie dość, że za każdym nowym uruchomieniem TB jest "rozwalony", nie trzyma ustawień, to na dodatek odrzuca hasła we wszystkich kontach...
Usuwałem całkowicie profil, poczyściłem rejestry po odinstalowaniu i niby pewien czas jest ok, ale po ponownym uruchomieniu znów wszystko się pieprzy.... :cry:
W pracy używam wersję 11.0.1 i nie ma najmniejszych problemów, także dzisiaj po powrocie do domu i tam wrócę do starszej wersji...
jarmk
 
Posty: 180
Z nami od: 16 lutego 2007, 09:49
Lokalizacja: Żuławy

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: radzik07 » 31 maja 2012, 11:53

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64

Niestety to samo u mnie... nie działa WP, Gmail, Hotmail i pewnie cała reszta. Jak dodaję konto to dostaję komunikat "Konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana" lub coś w stylu, że niepoprawne hasło lub nazwa. Już od dobrych kilku dni tak jest, z początku jeszcze czasami zaskakiwało i pobrało kilka wiadomości, teraz nic. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią...
radzik07
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: jarmk » 31 maja 2012, 12:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20100101 Firefox/11.0

Czyli coś nie teges z tą "12-ką", skoro tyle ludzi ma problem...


Edit: wróciłem do "11"-ki i jest wszystko ok...
jarmk
 
Posty: 180
Z nami od: 16 lutego 2007, 09:49
Lokalizacja: Żuławy

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: daw!d » 08 października 2012, 12:36

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.289 Version/12.02

Aż się tutaj musiałem zarejestrować. Jak rozwiązać ten problem? Mam najnowszą wersję Thunderbirda i nie mogę dodać nowego konta. Pojawia się komunikat "Konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana - prosze sprawdzić nazwę użytkownika i hasło." Hasło i nazwa są poprawne.
daw!d
 
Posty: 2
Z nami od: 08 października 2012, 12:31

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: dexter » 08 października 2012, 12:39

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:18.0) Gecko/18.0 Firefox/18.0

1. Nie wymagamy rejestracji na forum.

2. Chodzi o serwer GMaila? Sprawdź również poprawność portów.
dexter
Moderator
 
Posty: 8079
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: daw!d » 08 października 2012, 16:41

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.289 Version/12.02

Serwer to student.pwr.wroc.pl
Poradziłem sobie z tym. Po wypełnieniu formularza, wciśnięciu "Kontynuuj" a następnie "Gotowe" pojawia się ten błąd. Wybrałem więc konfigurację zaawansowaną i "Utwórz konto i edytuj jego ustawienia". Utworzyło się konto i co najważniejsze działa.
Nie zmieniałem żadnych ustawień, Thunderbird sam nie wie dlaczego wywala ten błąd.
daw!d
 
Posty: 2
Z nami od: 08 października 2012, 12:31

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: dkk » 17 listopada 2012, 15:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/23.0.1271.64 Safari/537.11

I co jest jakies rozwiazanie mam ten sam problem !!!
dkk
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: mlokos » 04 marca 2013, 16:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

Dzisiaj pojawil sie dokladnie taki poblem jak wyzej opisany - wczoraj pamietam, ze cos sie pojawilo w TB odnosnie chyba szyfrowania (jakas aktualizacja czy cos) - nie pameitam dokladnie ale zaakceptowalem i od tego czasu mam problem. Po pierwsze nie moglem odczytac zadnych wiadomosci z serwera mojej poczty (interia) a gdy chcialem od now zalozyc konto pocztowe w TB to pojawia sie problem z haslem jak wyzej (na 100% haslo jest poprawne). Moze ktos pomoc?
mlokos
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: off-ca » 04 kwietnia 2013, 07:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31

@mlokos

Miałem taki sam problem i udało się go rozwiązać ;), usunąłem certyfikaty bezpieczeństwa - Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> Wyświetl certyfikaty i usunąłem te związane z serwerem, który odrzucał hasło i wszystko działa.
off-ca
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Dexter54 » 15 maja 2013, 20:31

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0

Także mam problem. Mam dwa konta na tym samym serwerze i jedno mi dodaje, a przy drugim pokazuje, że niby złe hasło, jak k.. złe jak zawsze wpisuje to samo...
Dexter54
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: xxxaxa » 15 maja 2013, 22:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0

brak odpowiedzi?
xxxaxa
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Gość » 16 maja 2013, 20:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0

Potwierdzam myk z usunięciem certyfikatu pomaga
Gość
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: bulin1304 » 30 czerwca 2013, 12:59

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36

Nie wiem jak to jest z tymi certyfikatami (nie próbowałem) ale ktoś do góry napisał że olał to że mu hasło nie pasuje i zamiast kliknąć w przycisk "gotowe" wcisnął"utwórz konto i edytuj ustawienia" - ja tak zrobiłem po czym niczego nie edytowałem. Po chwili wszystkie maile z serwera zostały pomyślnie pobrane. Mówię o poczcie na serwerze student.pwr.wroc.pl
bulin1304
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Avallach » 01 sierpnia 2013, 17:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

Witam,
Miałem ten sam problem. Przyczyną problemu okazał się być antywirus (u mnie Avast). Po wyłączeniu programu antywirusowego udało mi się stworzyć nowe konto w TB bez żadnego problemu. Także polecam sprawdzić jeszcze ustawienia antywirusa.
Avallach
 

Następna

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: