MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: qumaty » 06 sierpnia 2013, 20:58

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64

Witam
Mam dwa konta na WP. jakiś czas temu padło mi jedno konto tzn ciągle woła o hasło i mimo prawidlowego wpisania wyświetla komunikat "authorized failed, nieprawidłowa nazwa uzytkownika lub hasło". Dzisiaj ni stad ni z owąd to samo zrobiło sie z drugim kontem.W ustawieniach porty sa prawidłowe. Zrobiłem reinstal TB, zainstalowałem najnowsza wersję i nic to nie dało. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
qumaty
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Mirek » 06 sierpnia 2013, 21:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

A hasło, które wpisujesz, działa przy logowaniu przez stronę (poczta.wp.pl)?
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: qumaty » 06 sierpnia 2013, 22:34

Przeglądarka: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.10.229 Version/11.64

Mirek pisze:A hasło, które wpisujesz, działa przy logowaniu przez stronę (poczta.wp.pl)?


Własnie to jest dziwne, bo na 100% wpisuje prawidłowe hasła i tez nie mogę otworzyć tam poczty.
qumaty
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Mirek » 06 sierpnia 2013, 22:54

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

No to wygląda, że ktoś zmienił Ci hasło. Może ktoś, kto miał przez chwilę dostęp do Twojego komputera, może logowałeś się w jakiejś podsłuchiwanej sieci, albo na czyimś komputerze (np. w kawiarence), albo masz wirusa, albo padłeś ofiarą phishingu, albo hasło było łatwe do odgadnięcia, albo ... - można by tak długo wymieniać. Jedyne co, to możesz spróbować zresetować hasło - https://profil.wp.pl/haslo.html + ewentualnie próbować skontaktować się z WP, w ostateczności zgłosić sprawę na policję.

PS: Czasami przy wpisywaniu haseł problem tkwi w zamienionej klawiaturze programisty na maszynistki (co się objawia m.in. zamienionymi literkami 'z' i 'y'), ale po Twoich postach nie widać, żebyś miał z tym problem. Wspominam o tym jedynie po to, żeby może pomóc komuś, kto tu trafi z takim właśnie problemem.
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Kubańczyk » 29 sierpnia 2013, 11:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0

Witam,
Mam podobny problem z założeniem konta na najnowszej wersji TH, nie chce w ogule wczytać hasła które jest poprawne.
Dodam iż wyłączam osłonę poczty w antywirusie.
Pomocy
Kubańczyk
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Mirek » 29 sierpnia 2013, 12:20

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0

To na początek:
1) Czy możesz zalogować się przez stronę?
2) Jeśli możesz podaj gdzie dokładnie masz to konto - np. onet, gmail, wp, interia o2, jakaś firma hostingowa (jaka?), ...
3) Czy jako login ("Nazwę użytkownika", zaraz pod adresami serwerów, w drugim kroku konfiguracji konta) masz wpisany pełny adres e-mail czy tylko to, co jest przed małpką w adresie? Bo czasami trzeba na odwrót niż proponuje Thunderbird.
4) Czy zgadzają się numery portów, adresy serwerów (POP/IMAP + SMTP), sposób szyfrowania z ustawieniami podanymi przez firmę, u której masz tę skrzynkę mailową?
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Kubańczyk » 29 sierpnia 2013, 13:00

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0

1) Tak przez stronę mogę się zalogować do każdego portalu
2) Posiadam dwa konta na WP oraz konto firmowe na home.pl
3) Wpisywałem pełny adres mailowy
4) Tak adresy się zgadzają, próbowałem zrobić ręczną konfigurację na POP3 i nic to nie dało.

Cały czas wyskakuje informacja ze jest nie poprawne hasło, robiłem już reinstalację Thunderbirda i nic to nie dało.
Wcześniej działało wszystko ok, lecz po ponownym postawienie systemu Win7 (32bit) przestało działać, Przy logowaniu prosił mnie o potwierdzenie certyfikatu.
Już mi ręce opadają z bezsilności. :/
Kubańczyk
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Mirek » 29 sierpnia 2013, 16:28

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0

A próbowałeś skonfigurować na tym samym komputerze któreś z tych niedziałających kont za pomocą innego klienta pocztowego (Outlook, Opera, Windows Mail, ...)? I jaki dokładnie pojawia się komunikat? - taki jak na początku tego tematu - że hasło nieprawidłowe? Czy może coś innego?
Mirek
Moderator
 
Posty: 2156
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Kubańczyk » 30 sierpnia 2013, 11:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0

sprawdziłem na opera mail i inne konta pocztowe (wp.pl) ściąga normalnie, lecz z kontem na home niechce mi się połączyć i cały czas wyskakuje komunikat że jest hasło nie prawidłowe.
Dziś rano nawet jak w telefonie sprawdzałem skrzynkę, a posiadam telefon z WP8 wyskoczył mi komunikat "wystąpił problem z certyfikatem serwera".
Próbowałem dosłownie przed chwilą stworzyć skrzynkę w TB i wyskoczył mi komunikat że "konfiguracja nie mogła zostać zweryfikowana - proszę sprawdzić nazwę użytkownika oraz hasło"
Kubańczyk
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Gość » 23 listopada 2013, 17:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0

Avallach pisze:Witam,
Miałem ten sam problem. Przyczyną problemu okazał się być antywirus (u mnie Avast). Po wyłączeniu programu antywirusowego udało mi się stworzyć nowe konto w TB bez żadnego problemu. Także polecam sprawdzić jeszcze ustawienia antywirusa.


Możecie też spróbować tego:

https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=pl

Gmail używa haseł aplikacji zamiast normalnego hasła.
Gość
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: arme » 26 czerwca 2014, 19:33

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0

Problem ewidentnie jest z najnowszą wersją THB. U mnie nawet wywalanie certyfikatów nie pomaga. Nagle po aktualizacji WSZYSTKIE konta pocztowe (hotmail, google, yahoo) przestały się synchronizować i nawet reinstalacja nie pomaga (o ww wywalaniu certyfikatów nie wspomnę chyba, że robię coś nie tak). Oczywiście via www i klient na telefonie nie ma żadnego problemu. Dodam, że porty i protokół w firewallu są odblokowane, antywirus też nie jest tu problemem więc pozostaje wyłącznie THB. Ktoś znalazł rozwiązanie problemu?
arme
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Gość » 03 września 2014, 14:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0

Gość pisze:
Avallach pisze:Witam,
Miałem ten sam problem. Przyczyną problemu okazał się być antywirus (u mnie Avast). Po wyłączeniu programu antywirusowego udało mi się stworzyć nowe konto w TB bez żadnego problemu. Także polecam sprawdzić jeszcze ustawienia antywirusa.


Możecie też spróbować tego:

https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=pl

Gmail używa haseł aplikacji zamiast normalnego hasła.


Dziękuję kolego, bardzo mi pomogłeś :)
Gość
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: DarkMind » 09 września 2014, 08:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0

u mnie ten sam problem.
nowy komp, nowy TH, zakłądanie konta gmail i błąd hasla, gdzie i użytkwonik i hasło są prawidłowe a weryfikacja dwuetapowa wyłączona w gmailu.
na swoim TH, gdzie mam kilka kont m.in gmail, też nie mogę założyć nowego gmaila, ten sam problem :/
DarkMind
 
Posty: 37
Z nami od: 20 marca 2005, 18:15

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: anik0 » 12 października 2014, 10:12

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

Witam,
Mam ten sam problem. Zainstalowany na nowo system Windows Vista, zainstalowany nowy TH. Na starym ni ebyło problemów. A teraz nie moge utworzyć konta gmail: źle wpisany adres email lub hasło. Na pewno są dobre! Loguję się na gmail.com bez problemu. Na TH konto na wp.pl działa bez zarzutu. Ale konto gmail nie chce w ogóle się utworzyć...
Ktoś rozwiązał?
anik0
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Bobek1984 » 04 grudnia 2014, 09:19

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.71 Safari/537.36

Właśnie u nas w firmie to samo. Na raz na wszystkich komputerach nie możemy korzystać z poczty. Poczta na wykupionej domenie w ovh. Przy zalogowaniu się przez przeglądarkę wszystko gra,
Bobek1984
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Mateusz Góra » 28 grudnia 2014, 19:47

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.95 Safari/537.36

Poradziłem sobie z Gmailem.
W ustawieniach: https://myaccount.google.com/ zmieniłem na dozwolony 'dostęp do mniej bezpiecznych aplikacji'. Po tej zmianie nie wyskoczył mi już błąd z niepoprawną nazwą użytkownika lub hasłem. Za to zostały pobrane wiadomości. Mogę też bez wysłać maila. Mam nadzieję, że komuś to pomoże :)
Mateusz Góra
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: GwiezdnyLudek » 10 stycznia 2015, 10:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.95 Safari/537.36

NO to widzę, że sporo osób ma/miało ten sam problem. U mnie pojawił się w dniu wczorajszym. Nie widzę nigdzie rozwiązania, a szkoda bo TB jest/był super programem pocztowym, ale z takim problemem staje się on zupełnie bezużyteczny. Czy ktoś coś wie o pracach nad rozwiązaniem tego problemu?

pozdrawiam
GwiezdnyLudek
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Finrael » 03 lutego 2015, 13:06

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0 Waterfox/35.0

Mateusz Góra pisze:Poradziłem sobie z Gmailem.
W ustawieniach: https://myaccount.google.com/ zmieniłem na dozwolony 'dostęp do mniej bezpiecznych aplikacji'. Po tej zmianie nie wyskoczył mi już błąd z niepoprawną nazwą użytkownika lub hasłem. Za to zostały pobrane wiadomości. Mogę też bez wysłać maila. Mam nadzieję, że komuś to pomoże :)


Dzięki to działa :)
Finrael
 

Odp: Najnowszy TB odrzuca poprawne hasła dla wszystkich kont

Postautor: Krzysztof » 13 lutego 2015, 09:00

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0

Do niczego to forum jeśli nie można znaleźć rozwiązania. Czy nikt z twórców Mozilli nie może się tutaj czytelnie wypowiedzieć ?
Zainstalowałem świeży Windows 7 i nie mogę (jak wielu nieszczęśników) dodać żadnego konta pocztowego gmail.

Żaden z przytoczonych w wypowiedziach sposobów w moim przypadku nie działa.

Panowie mądrzejsi z Mozilli pomóżcie !
Krzysztof
 

Nie moge utworzyc kont pocztowych w TB

Postautor: Kris13luty2015 » 13 lutego 2015, 18:29

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0

Nie mogę utworzyć konta pocztowego w Thunderbirdzie .
Miałem ten sam problem .
Po świeżym zainstalowaniu Win 7 , zainstalowałem Thunderbirda (jako drugi po antywirusie program) . Nie mogłem utworzyć jakiegokolwiek konta .(różne konta pocztowe miałem w gmailu i innej domenie własnej) Za każdym razem otrzymywałem komunikat o problemie z certyfikatem.
Po lekturze na forum spróbowałem metody wyłączenia antywirusa (dokładnie : modułu Strażnika w GData - antywirus) .Następnie spróbowałem
utworzyć konta ponownie i się wreszcie udało . TB bez kłopotu umożliwił założenie kilku kont w różnych domenach.
Potwierdzam , że w moim przypadku wyłączenie Strażnika w GData pomogło . Po instalacji konta pocztowe na gmailu działają bez problemu .
Jedno konto z domeny prywatnej za którymś razem poprosiło o dodanie wyjątku bezpieczeństwa , ale dalej zadziałało poprawnie.
Po założeniu kont uruchomiłem ponownie kompa i już z włączonym pełnym antywirusem GData TB działa bez zarzutu.( przynajmniej na razie)

Męczyłem się z tym problemem chyba z tydzień i kombinowałem na różne sposoby .
Uf , co za ulga ...

Może mój post się komuś przyda.
Kris13luty2015
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: