MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Nie działające filtrowanie wiadomości

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: thunderbindowiedz » 31 sierpnia 2012, 09:52

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1

Witam,

jestem w 10% tych którym standardowa diagnostyka nie pomaga.
  • Zrobiłem kopie danych
  • zainstalowałem od nowa Thunderbird Portable od PortableApps
  • Wykonałem "restore"
  • Wchodzę w narzędzia->filtrowanie wiadomości dodaje nowy filtr "Do, od, kopia..." "zawiera" "jakis@mail.pl" to przenieś do kosza i oznacz jako przeczytaną.
  • Filtry konta "Lokalne foldery"
  • Zastosuj wybrane filtry w folderze "Odebrane" (wszystkie skrzynki odbierają mi do "Odebrane" lub do folderów utworzonych w drzewie "Odebrane")
  • Naciskam filtruj...

... i nie filtruje. Jak wyszukuje po mailu znajduje wiadomości, jak utworze filtr po przez naciśniecie prawym na nadawce i "utwórz filtr na podstawie..." to nadal nie filtruje.

Mój Thunderbird zajmuje ponad 1GB więc chciałbym go trochę odchudzić. Filtry działają gdy przychodzą nowe wiadomości, ale teraz zależy mi bardziej na starych.

P.S. Sorry że tak duże " ale chciałem po oddzielać mój tekst od pól w thunderbind
thunderbindowiedz
 

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: dexter » 31 sierpnia 2012, 10:10

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:18.0) Gecko/18.0 Firefox/18.0

Czy masz w Opcje -> Zaawansowane zaznaczone Indeksowanie wiadomości i wyszukiwanie?

Jeżeli masz, to może odznacz, wyłącz Thunderbirda, usuń plik global-messages-db.sqlite, włącz, zaznacz tę opcję i sprawdź w Menedżerze aktywności, czy indeksuje ponownie.
dexter
Moderator
 
Posty: 7650
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: thunderbindowiedz » 31 sierpnia 2012, 15:31

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1

dexter pisze:Czy masz w Opcje -> Zaawansowane zaznaczone Indeksowanie wiadomości i wyszukiwanie?

Jeżeli masz, to może odznacz, wyłącz Thunderbirda, usuń plik global-messages-db.sqlite, włącz, zaznacz tę opcję i sprawdź w Menedżerze aktywności, czy indeksuje ponownie.

Indeksuje, ale filtrowanie dalej nie działa. Może ja coś już źle robię?
thunderbindowiedz
 

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: dexter » 31 sierpnia 2012, 15:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101 Firefox/4.0.1

Możliwe, że filtr jest błędny.

Sprawdź jeszcze we właściwościach folderu w którym szukasz, czy zaznaczone jest "Uwzględniaj wiadomości z tego folderu w wynikach globalnego wyszukiwania".

No i jak klikasz Zastosuj wybrane filtry w folderze "Odebrane", to nie dotyczy to podfolderów tego folderu, to chyba oczywiste?
dexter
Moderator
 
Posty: 7650
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: thunderbindowiedz » 31 sierpnia 2012, 18:56

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1

dexter pisze:No i jak klikasz Zastosuj wybrane filtry w folderze "Odebrane", to nie dotyczy to podfolderów tego folderu, to chyba oczywiste?
A da się zrobić, żeby działało?
thunderbindowiedz
 

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: dexter » 31 sierpnia 2012, 19:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:16.0) Gecko/16.0 Firefox/16.0

Nie sądzę, musisz chyba kliknąć Filtruj dla każdego folderu.
dexter
Moderator
 
Posty: 7650
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: Gość » 23 października 2014, 12:29

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.104 Safari/537.36

Po założeniu filtru wyłącz pocztę i włącz ponownie a następnie zastosuj filtr. U mnie zadziałało :)
Gość
 

Odp: Nie działające filtrowanie wiadomości

Postautor: tomoniasz » 19 kwietnia 2019, 11:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/73.0.3683.103 Safari/537.36

a u mnie jest taki problem ze filtry dzialaja, w logach filtrow zapisuja sie ze przeniosly wiadomosci ale faktycznie tego nie robia.
zeby bylo ciekawiej nie zawsze odmawiaja posluszenstwa, czasami wiadomosci sa przenoszone prawidlowo. z kilku filtrow zawsze ktorys nie zadziala, nie zawsze ten sam. co moze byc powodem?
tomoniasz
 
Posty: 1
Z nami od: 19 kwietnia 2019, 11:03


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: