MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Załączniki o rozmiarze 0B

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: Lynx » 23 lipca 2015, 09:10

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Witam,
Mam TB 38.1.0. Używany w firmie, w dokładnie 55 lokalizacjach. Z jednej z nich wysyłane pliki .PDF mają rozmiar 0B, są niemożliwe do otwarcia u odbiorcy. Nadawca w folderze wysłane również widzi rozmiar załącznika 0B.
Pliki PDF sprawdziłem - są ok.
Zapisywanie na dysku nie działa.
Problem występował wcześniej, wtedy pomogło przeinstalowanie TB i założenie profili od nowa.

Będę wdzięczny za wskazówki
Lynx
 

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: dexter » 23 lipca 2015, 10:27

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0

Sprawdziłbym, czy katalog %Temp% tego użytkownika istnieje i nie jest zapchany, oraz czy folder Wysłane nie przekroczył objętościowo kilku GB. Sprawdzisz to we Właściwościach folderu.
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: Lynx » 23 lipca 2015, 12:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Katalog %Temp% został wyczyszczony przed założeniem nowego profilu. Folder WYSŁANE jest pusty - regularnie usuwa się niego wiadomości, tak się użytkownicy nauczyli.
Co jeszcze może być przyczyną gubienia załącznika?
Lynx
 

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: dexter » 23 lipca 2015, 12:49

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0

A oprócz usuwania wiadomości z folderu Wysłane robi się jego porządkowanie? Faktycznie we właściwościach jest wartość bliska 0kB?
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: Lynx » 24 lipca 2015, 06:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Próbowałem porządkowania - nic nie dało.
Wielkość załącznika to dokładnie 0B. Podobnie folderu WYSŁANE.

Dlaczego nie dostałem żadnego komunikatu o błędzie?
Lynx
 

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: dexter » 24 lipca 2015, 08:35

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0

To jest myśl. Może coś będzie w konsoli błędów?
dexter
Moderator
 
Posty: 8325
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: szalkowskik » 11 marca 2022, 10:53

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/99.0.4844.51 Safari/537.36

Cześć. Mam taki sam problem. U dwóch użytkowników na najnowszej wersji Thunderbirda 91.7.0 (32 bity) Nie da się pobrać poprawnie pliku pdf z załącznika. Konto imap i przez webmaila bezpośrednio pliki są na poczcie ok. W tym samym mailu są załączniki pdf i jpg (pdf po 20-100KB)(jpg po ok 1,5 MB) przy zapisz wszystko jpg są podbierane właściwie na dysk i można je otworzyć, pdf pobierają się 0KB a przy próbie otwarcia bezpośrednio z załącznika komunikat że plik jest uszkodzony. Czy macie jakieś pomysły?
szalkowskik
 
Posty: 2
Z nami od: 11 marca 2022, 10:42

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: szalkowskik » 11 marca 2022, 15:37

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/99.0.4844.51 Safari/537.36

OK
Przekopałem się przez to, ten problem występował we wcześniejszych wersjach TB i został naprawiony 5 lat temu ale na zasadzie "daj większy zakres cache nikt nie powinien przekroczyć".
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1361278
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1355350
Pokombinowałem z ustawieniami w configu, nie pomogło. Usunąłem konto w programie i założyłem jeszcze raz - pomogło.
szalkowskik
 
Posty: 2
Z nami od: 11 marca 2022, 10:42

Odp: Załączniki o rozmiarze 0B

Postautor: pietruchap » 26 lipca 2022, 13:09

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101 Firefox/102.0

A jeśli bym nie chciał usuwać kont tylko naprawić obecnie skonfigurowany profil. Da radę?
pietruchap
 
Posty: 6
Z nami od: 25 września 2014, 07:28


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: