MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Niechciane - nie filtruje maili istniejących na serwerz IMAP

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Niechciane - nie filtruje maili istniejących na serwerz IMAP

Postautor: flojd » 26 marca 2017, 19:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36 OPR/43.0.2442.1144

Korzystam ze skrzynek mailowych poprzez IMAP na o2.pl. Gdy Thunerbird jest cały czas włączony, wiadomość przychodzi na skrzynkę - filtr działa wyśmienicie, oznaczając wiadomość jako spam i automatycznie przenosząc ją do stosownego folderu. Problem pojawia się, gdy Thunderbird uruchamiam po przerwie w działaniu, wtedy synchronizuje całą skrzynkę bez filtrowania niechcianych i muszę ręcznie zaznaczyć folder odebrane w każdej skrzynce i wybrać z menu "Narzędzia->Rozpoznaj niechciane w bieżącym folderze". Oczywiście, każdy następny mail, jaki na bieżąco wpłynie na dowolną skrzynkę jest filtrowany poprawnie. Pocztę sprawdzam raz na jakiś czas, komputer nie jest włączony 24h/dobę, więc jest to dość uciążliwe gdy po każdym uruchomieniu programu trzeba uruchamiać filtr ręcznie na każdym folderze. Wydaje mi się, że wszystkie opcje mam poprawnie włączone, bo inaczej filtrowanie niechcianych w ogóle by nie działało samoczynnie. Czy jest jakiś sposób, by Thunderbird filtrował również maile w trakcie pierwszej synchronizacji?

Pozdrawiam, Jacek
flojd
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2015, 13:05

Odp: Niechciane - nie filtruje maili istniejących na serwerz

Postautor: flojd » 04 kwietnia 2017, 19:05

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/57.0.2987.98 Safari/537.36 OPR/44.0.0.251023639 (Edition EXP117)

Nie wiem, czy problem jest tak niespotykany, czy może niejasno go opisałem, ale dodam raz jeszcze skrócony opis: filtr antyspamowy działa ok, gdy maile przychodzą do skrzynki, a Thunderbird jest na bieżąco zsynchronizowany z serwerem, natomiast nie działa w trakcie synchronizacji tuż po uruchomieniu programu. Może znajdzie się ktoś, kto zna rozwiązanie. :)
flojd
 
Posty: 5
Z nami od: 17 stycznia 2015, 13:05

Odp: Niechciane - nie filtruje maili istniejących na serwerz

Postautor: Bisoneque » 06 października 2021, 10:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/94.0.4606.71 Safari/537.36

Też bym się uśmiechnął.
Bisoneque
 
Posty: 1
Z nami od: 06 października 2021, 10:56


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: