MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Postautor: Pysia25 » 27 maja 2017, 05:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0

Dzień dobry
Po ostatniej aktualizacji z odebranej wiadomości wyświetla mi się tylko wąski pasek, połowa pierwszego wersu i nie da się tego pola rozszerzyć w dół :-(.
Proszę o pomoc.
Pysia25
 
Posty: 3
Z nami od: 27 maja 2017, 05:39

Odp: Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Postautor: dexter » 27 maja 2017, 14:13

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Kliknij Pomoc -> Uruchom ponownie z wyłączonymi dodatkami i napisz, czy problem występuje w trybie awaryjnym.
dexter
Moderator
 
Posty: 8327
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Postautor: Pysia25 » 28 maja 2017, 18:32

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0

Zrobiłam tak. I w trybie awaryjnym widać całe wiadomości i normalnie można je przewijać. Co mam zrobić?
Proszę o pomoc, nie jestem zbyt biegła w komputerach.
Pysia25
 
Posty: 3
Z nami od: 27 maja 2017, 05:39

Odp: Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Postautor: dexter » 29 maja 2017, 10:57

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:55.0) Gecko/20100101 Firefox/55.0

1. Najpierw zobacz, czy już się nie naprawiło.

2. Powyłączaj wszystkie dodatki i uruchom ponownie Tbirda.
dexter
Moderator
 
Posty: 8327
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: Wyświetla tylko wąski pasek wiadomości

Postautor: Pysia25 » 02 czerwca 2017, 04:38

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:53.0) Gecko/20100101 Firefox/53.0

Powyłączałam i wyświetla się tak jak w trybie awaryjnym. Wyświetlają się maile, ale wygląd jest zupełnie inny, taki surowy. Miałam nadzieję, że twórcy się zorientują i kolejną aktualizacją to naprawią, ale nic :-(, już kiedyś tak było. Chyba zmienię program pocztowy na inny, jaki jest dobry, w miarę prosty i nie zajmujący za dużo miejsca? Choć szkoda mi, bo do tego się przyzwyczaiłam. Ale co chwilę coś z nim jest nie tak.
Pysia25
 
Posty: 3
Z nami od: 27 maja 2017, 05:39


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: