MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Thunderbird zawiesza się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Thunderbird zawiesza się

Postautor: domino_ddz » 08 stycznia 2018, 08:51

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36

Witam,

Program Thunderbird jest zainstalowany na nowo kupionym dysku SSD. Przez 2 dni nei było problemów. Na trzeci dzień już pojawił się problem, polega na tym, że ThunderBird zawiesza się przy pisaniu wiadomości. nie nadaje się do użytku.

Co było próbowane:
- wyłączenie indeksowania
- odinstalowanie i zainstalowanie ponowne oprogramowania thunderbird
- odinstalowanie i zainstalowanie starszych wersji
- usunięcie antywirusa
- wyłączenie Windows Search (w services.msc)
- wyłączenie Windows Update

Wcześniej na dysku HDD poczta bez problemu działała. Backup poczty waży jakieś ~25Gb.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
domino_ddz
 
Posty: 1
Z nami od: 08 stycznia 2018, 08:41

Odp: Thunderbird zawiesza się

Postautor: Mirek » 11 stycznia 2018, 01:08

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

A w jaki sposób konfigurowałeś pocztę w Tb na nowym dysku? Od nowa czy z backupu?
Jeśli przenosiłeś pocztę (wgrywałeś pliki z backupu), to może usuń na początek wszystkie pliki *.msf w katalogach: Mail i ImapMail (przy wyłączonym Tb). Po ponownym uruchomieniu zostaną odtworzone.
Korzystasz z POP czy IMAP?
Mirek
Moderator
 
Posty: 2151
Z nami od: 09 sierpnia 2007, 20:37


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], creator, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: