Problem polega na tym, że po zainstalowaniu TB uruchamia się, wyświetla okno "Integracja z systemem operacyjnym" i na tym działanie się kończy. Jeżeli próbuję ponownie uruchomić, pojawia się okno TB, wyskakuje okienko "Sprawdzanie zgodności dodatków" i koniec. Jedyne co można zrobić, to wyłączyć (x w prawym górnym rogu). Niczego innego nie da się uruchomić, jakiekolwiek kliknięcie myszą w obrębie okna powoduje wyszarzenie obrazu. Mogę tylko okno przesunąć lub wyłączyć, co powoduje wyświetlenie komunikatu typu: wyłącz program lub zaczekaj.
TB używam od wielu lat i nigdy nie miałem problemów. Ostatnio używałem wersji 52.7.0 na Windowsach 7pro. Ponieważ przechodziłam na Win10, więc zrobiłem kopię za pomocą MozBackupa. Po przeinstalowaniu Windowsów, ściągnąłem TB i zainstalowałem bez uruchomienia po instalacji. Następnie MozBackupem odtworzyłem swoje profile. Uruchomiłem TB, pojawiło się okno programu z widocznymi odtworzonymi profilami, wyskoczyło okienko "Sprawdzanie zgodności dodatków" i na tym koniec. Jedyne, co mogę zrobić, to wyłączyć. Próbowałem odinstalować TB i zainstalować ponownie, wyczyścić wszystkie ślady po TB, łącznie z wpisami w rejestrze. Próbowałem uruchomić TB w trybie awaryjnym. Wszystko na nic. Kiedy TB wyświetli to swoje okienko, manager programów pokazuje, że jedynym uruchomionym procesem jest thunderbird.exe. W katalogach "Crash" związanych z TB nie ma żadnych wpisów.
Identycznie przeprowadzona na innym komputerze, aktualizacja XP na Win10, z przeniesieniem za pomocą MozBackupu profili, powiodła się i TB działa bez problemu.
Szukam jakiejś porady, co może być przyczyną zawieszania się programu i jak to usunąć? Ewentualnie gdzie mogą być jeszcze jakieś ślady po poprzednich instalacjach. (oprócz katalogu z profilami i katalogu plikami programów).
TB zawiesza się przy starcie
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
TB zawiesza się przy starcie
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0
- greko
- Posty: 1
- Z nami od: 23 maja 2018, 08:02
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter, Google [Bot]