Witam.
Mam pytanie. Obsługuję pocztę w pracy, do tej pory nie miałam problemu, dopóki ktoś nie usiadł przy moim komputerze i coś wcisnął. Podczas szybkiego filtrowania wiadomości nie pokazują mi się te, które chcę wyszukać mimo iż dobrze wiem, że w skrzynce się znajdują, ale przy takiej ilości wiadomości dziennie trudno mi coś wyszukać dla klienta sprzed kilku tygodni czy też nawet dni. Orientuje się ktoś z Was co muszę odznaczyć abym mogła z tego korzystać? Oczywiście gdy wyszukuję przez okno znajdujące się nad tym co ja potrzebuję to pokazują się, ale mi to nie ułatwia sprawy. Wolałam tamtą opcję.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Brak wiadomości podczas filtrowania
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Brak wiadomości podczas filtrowania
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36
- Convoitise
- Posty: 1
- Z nami od: 07 czerwca 2018, 13:00
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: dexter