MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Błąd importu certyfikatu

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Błąd importu certyfikatu

Postautor: Łapacz » 13 lipca 2018, 18:10

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

Witam.

Podczas importu certyfikatu wyskakuje okno z ostrzeżeniem:
Nie można zainstalować tego certyfikatu osobistego, ponieważ użytkownik nie ma odpowiedniego klucza prywatnego, który został utworzony, kiedy zażądano certyfikatu.

Niestety nie posiadam innego certyfikatu. Outlook chwyta wszystko w ciemno...

Może ktoś spotkał się z podobną sytuacją, albo wie, jak rozwiązać powyższy problem.
Łapacz
 
Posty: 1
Z nami od: 13 lipca 2018, 17:27

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: