Witam.
Podczas importu certyfikatu wyskakuje okno z ostrzeżeniem:
Nie można zainstalować tego certyfikatu osobistego, ponieważ użytkownik nie ma odpowiedniego klucza prywatnego, który został utworzony, kiedy zażądano certyfikatu.
Niestety nie posiadam innego certyfikatu. Outlook chwyta wszystko w ciemno...
Może ktoś spotkał się z podobną sytuacją, albo wie, jak rozwiązać powyższy problem.
Błąd importu certyfikatu
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Błąd importu certyfikatu
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
- Łapacz
- Posty: 7
- Z nami od: 13 lipca 2018, 17:27
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter