MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

account blocked

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

account blocked

Postautor: grabekm1 » 12 sierpnia 2018, 16:43

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0

Coraz częściej a w zasadzie codziennie dostaje taki komunikat na konto e-mail z interii.
Nie schodzą wiadomości a poczta jest firmowa.
Czy ktoś może mi pomóc?
grabekm1
 
Posty: 2
Z nami od: 12 sierpnia 2018, 16:39

Odp: account blocked

Postautor: krystian3w » 13 sierpnia 2018, 08:58

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.87 Safari/537.36 OPR/54.0.2952.71

Pomoc techniczna Interii? Spróbuj się z nimi skontaktować, może podadzą powód blokady.
Chyba, że blokuje się coś innego założonego na interiowego maila - wtedy trzeba by napisać do pomocy technicznej tej konkretnej usługi.
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27

Odp: account blocked

Postautor: grabekm1 » 13 sierpnia 2018, 09:23

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0

Interia twierdzi że u nich jest wszystko ok i trzeba szukać powodu w Thunderbirdzie.
grabekm1
 
Posty: 2
Z nami od: 12 sierpnia 2018, 16:39

Odp: account blocked

Postautor: krystian3w » 14 sierpnia 2018, 09:55

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.87 Safari/537.36 OPR/54.0.2952.71

Spróbuj więc od nowego profilu Thunderbird i w nim skontroluj ustawienia IMAP / POP3 jakie wykryje lub ma w bazie.

https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-thunderbirda
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywanie-wielu-profili

Jakby skontrolowanie samego POP3 / IMAP wystarczyło to można wrócić na stary profil i tam zaktualizować dane.

Przy POP3 jedynie bym uważał by ci wiadomości z serwera nie usunęło (potem może być trochę roboty by je wrzucić na stary profil - by były łatwiej dostępne w przyszłości).
¡Moz://a zorro de fuego!

Moz://a raposa de fogo!
krystian3w
 
Posty: 1928
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron
Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: