Coraz częściej a w zasadzie codziennie dostaje taki komunikat na konto e-mail z interii.
Nie schodzą wiadomości a poczta jest firmowa.
Czy ktoś może mi pomóc?
account blocked
Moderator: Pomocy?!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
account blocked
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0
- grabekm1
- Posty: 2
- Z nami od: 12 sierpnia 2018, 16:39
Odp: account blocked
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.87 Safari/537.36 OPR/54.0.2952.71
Pomoc techniczna Interii? Spróbuj się z nimi skontaktować, może podadzą powód blokady.
Chyba, że blokuje się coś innego założonego na interiowego maila - wtedy trzeba by napisać do pomocy technicznej tej konkretnej usługi.
Chyba, że blokuje się coś innego założonego na interiowego maila - wtedy trzeba by napisać do pomocy technicznej tej konkretnej usługi.
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Odp: account blocked
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0
Interia twierdzi że u nich jest wszystko ok i trzeba szukać powodu w Thunderbirdzie.
- grabekm1
- Posty: 2
- Z nami od: 12 sierpnia 2018, 16:39
Odp: account blocked
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.87 Safari/537.36 OPR/54.0.2952.71
Spróbuj więc od nowego profilu Thunderbird i w nim skontroluj ustawienia IMAP / POP3 jakie wykryje lub ma w bazie.
https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-thunderbirda
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywanie-wielu-profili
Jakby skontrolowanie samego POP3 / IMAP wystarczyło to można wrócić na stary profil i tam zaktualizować dane.
Przy POP3 jedynie bym uważał by ci wiadomości z serwera nie usunęło (potem może być trochę roboty by je wrzucić na stary profil - by były łatwiej dostępne w przyszłości).
https://support.mozilla.org/pl/kb/profile-thunderbirda
https://support.mozilla.org/pl/kb/uzywanie-wielu-profili
Jakby skontrolowanie samego POP3 / IMAP wystarczyło to można wrócić na stary profil i tam zaktualizować dane.
Przy POP3 jedynie bym uważał by ci wiadomości z serwera nie usunęło (potem może być trochę roboty by je wrzucić na stary profil - by były łatwiej dostępne w przyszłości).
¡Moz://a zorro de fuego!
Moz://a raposa de fogo!
- krystian3w
- Posty: 1928
- Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]