Witam,
mam kłopot z thunderbirdem: nie chce się wogóle odpalić, wyskakuje tylko okienko że aplikacja nie została właściwie uruchomiona... nie daje się otworzyć w safe-mode z ręcznego wpisania z menu start (gdzies na necie pisali, że to może pomóc wejść w thunderbirda). Zrobiłam kopię zapasową profilu za pomocą MozBackup, ściągnęłam nową wersję Thunderbirda w nadzieji, że nadpisanie "uzdrowi" ale nie... nadal ten sam komunikat. Co zrobić, żeby zaczęło działać? Mam tam całe konto firmowe i chwilowo nie mogę komunikować się z klientami no i ... całą historię - włącznie z potrzebnymi mi i nie ściągniętymi plikami... Bardzo proszę o ratunek!
Od lat działam na thunderbiridze i pierwszy raz mam kłopot
mam win7
dokładny komunikat brzmi:
Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację
NIC nie mogę innego zrobić...
proszę - pomóżcie
pozdrawiam,
Kasia Huzarska
błąd aplikacji 0x0000005
Moderator: Pomocy?!
Posty: 1
• Strona 1 z 1
błąd aplikacji 0x0000005
Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.100 Safari/537.36 OPR/56.0.3051.36
- keyla28
- Posty: 1
- Z nami od: 12 października 2018, 12:30
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Klient poczty Thunderbird
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]