MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

błąd aplikacji 0x0000005

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

błąd aplikacji 0x0000005

Postautor: keyla28 » 12 października 2018, 12:50

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.100 Safari/537.36 OPR/56.0.3051.36

Witam,
mam kłopot z thunderbirdem: nie chce się wogóle odpalić, wyskakuje tylko okienko że aplikacja nie została właściwie uruchomiona... nie daje się otworzyć w safe-mode z ręcznego wpisania z menu start (gdzies na necie pisali, że to może pomóc wejść w thunderbirda). Zrobiłam kopię zapasową profilu za pomocą MozBackup, ściągnęłam nową wersję Thunderbirda w nadzieji, że nadpisanie "uzdrowi" ale nie... nadal ten sam komunikat. Co zrobić, żeby zaczęło działać? Mam tam całe konto firmowe i chwilowo nie mogę komunikować się z klientami no i ... całą historię - włącznie z potrzebnymi mi i nie ściągniętymi plikami... Bardzo proszę o ratunek!
Od lat działam na thunderbiridze i pierwszy raz mam kłopot :(
mam win7
dokładny komunikat brzmi:
Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację

NIC nie mogę innego zrobić... :(
proszę - pomóżcie
pozdrawiam,
Kasia Huzarska
keyla28
 
Posty: 1
Z nami od: 12 października 2018, 12:30

Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: