MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

TB nie uruchamia się

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

TB nie uruchamia się

Postautor: grykaz » 01 lutego 2019, 13:15

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/71.0.3578.98 Safari/537.36

POMOCY
Thunderbird nie otwiera się. Zamiast tego pojawia się komunikat : thunderbird.exe - zły obraz
Dalej Program C:\Program Fails(x86)\MozillaYhunderbird\mozglue.dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd ...
Stan błędu 0xc000012f.
Czy zmiana pliku mozglue.dll coś da? gdzie na Mozilla pobrać oryginalny plik?
Skanowanie a-wirusem nie wykazuje żadnego zarażenia wirusem.
Co jeszcze może być powodem tej sytuacji?
grykaz
 
Posty: 3
Z nami od: 30 stycznia 2019, 23:25

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: dexter » 01 lutego 2019, 13:41

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:67.0) Gecko/20100101 Firefox/67.0

To chyba trzeba pobrać pełną instalkę z https://www.thunderbird.net/pl/ i jeszcze raz zainstalować.
dexter
Moderator
 
Posty: 7719
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: grykaz » 01 lutego 2019, 14:05

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/71.0.3578.98 Safari/537.36

Co zrobić żeby nie utracić zapisanyej korespondencji? nie chciałbym żeby mi zgineła.
Czy wystarczy zapisać profil ?
czy tam jest cała korespondencja??
grykaz
 
Posty: 3
Z nami od: 30 stycznia 2019, 23:25

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: dexter » 01 lutego 2019, 14:36

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:67.0) Gecko/20100101 Firefox/67.0

Warto zapisać kopię profilu, jednak nie powinno się nic stać podczas samej instalacji.
dexter
Moderator
 
Posty: 7719
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: grykaz » 01 lutego 2019, 22:24

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/71.0.3578.98 Safari/537.36

dexter pisze:To chyba trzeba pobrać pełną instalkę z https://www.thunderbird.net/pl/ i jeszcze raz zainstalować.

Dzięki to był dobry tip! :D
Po pobraniu i zainstalowaniu problem zniknął. TB działa normalnie.
grykaz
 
Posty: 3
Z nami od: 30 stycznia 2019, 23:25

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: SimonGlover » 14 lutego 2019, 14:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/71.0.3578.98 Safari/537.36

TB Not opening and its indicating this error. Need Help!

Error: Thunderbird is already running, but not responding. To open a new window you must close the existing thunderbird process, or restart your system.
SimonGlover
 
Posty: 1
Z nami od: 07 lutego 2019, 10:48

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: dexter » 14 lutego 2019, 15:07

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:67.0) Gecko/20100101 Firefox/67.0

SimonGlover pisze:TB Not opening and its indicating this error. Need Help!

Error: Thunderbird is already running, but not responding. To open a new window you must close the existing thunderbird process, or restart your system.


Go to the Windows Task Manager (ctrl + shift + esc) and on the list of Processes search thunderbird.exe. Close everything with that name, then start Thunderbird again.

PS. This is the english support site for TB: https://support.mozilla.org/
dexter
Moderator
 
Posty: 7719
Z nami od: 02 października 2004, 21:30

Odp: TB nie uruchamia się

Postautor: krystian3w » 14 lutego 2019, 23:03

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

krystian3w
 
Posty: 806
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], dexter, Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: