MozillaPL.org - polskie centrum Mozilli

Główne menu:

Reaktywacja poczty

Tematy specyficzne dla klienta poczty Mozilla Thunderbird

Moderator: Pomocy?!

Reaktywacja poczty

Postautor: driver85konin » 07 lutego 2019, 11:04

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

Witam

Uległa awarii partycja na której miałem zainstalowanego thunderbirda ale pliki od poczty były trzymane na innym dysku. Przesyłam foto plików które ma na dysku odzyskane. Nie mam żadnego profilu itd. Pliki nie są z aktualnej wersji programu ale z przed roku na pewno. Czy majac te pliki mogę je "wdrożyć" do nowo zainstalowanego systemu i programu pocztowego thunderbird. Jeżeli tak to bardzo się ciesze ale i jak to zrobić :)

url]https://drive.google.com/open?id=1ZLab5uSuK4zBUFRBXMwMN4DYeD85WmpJ[/url]
driver85konin
 
Posty: 1
Z nami od: 23 stycznia 2019, 09:45

Odp: Reaktywacja poczty

Postautor: krystian3w » 07 lutego 2019, 23:02

Przeglądarka: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0

Ja bym powiedział, że to jest przynajmniej część profilu, możesz spróbować je jakoś wkleić w profil na nowo i może jakoś zaskoczy i nie zbuguje się:

https://support.mozilla.org/pl/kb/przenoszenie-danych-thunderbirda-na-nowy-komputer, ale tobie ten poradnik może średnio się przydać.
krystian3w
 
Posty: 806
Z nami od: 01 grudnia 2017, 15:27


Wróć do Klient poczty Thunderbird

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

Przejdź do powiązanej strony

Nawigacja:

Stopka: